اخبارجهانجهان اسلامعراق

دیدار هیاتی از مجموعه رسانه ای امام حسین با مدیران گذرگاه مرزی زرباطیه – مهران

هیئتی از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام با مدیر گذرگاه مرزی زرباطیه – مهران دیدار و در رابطه با افزایش همکاری جهت پوشش مناسب زیارت اربعین بحث و تبادل نظر کرد.

هیئتی از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام با حضور در گذرگاه مرزی زرباطیه _ مهران با سرتیپ أمجد حميد الزاملي مدیر این گذرگاه دیدار و درباره استفاده از تمامی امکانات و توانمندی های لازم جهت پوشش مراسم میلیونی اربعین امام حسین علیه السلام در این گذرگاه هماهنگی و گفتگو کرد.

هیئت یاد شده با قدردانی از امکانات ارائه شده توسط سرتیپ الزاملی، بر آمادگی کامل این مجموعه به منظور همکاری جهت پوشش دهی متمایز و همه جانبه زیارت اربعین که شاهد حضور سیل آسای میلیون ها زائر از مناطق مختلف دنیا تا شهر مقدس کربلاست، تاکید کرد.

سرتیپ الزاملی نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات فراوان مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام نسبت به پوشش این رویداد مهم جهانی، بر اهمیت همکاری مسئولان ذی ربط جهت پوشش موفقیت آمیز رسانه ای این مناسبت بزرگ تاکید کرد.

الزاملی ضمن اشاره به اهمیت همکاری بین همه دست اندرکاران و مجموعه های ذیربط جهت حمایت از این رویداد بزرگ مذهبی، بر آمادگی کامل مجموعه تحت مدیریت خود برای ارائه مایحتاج پوشش مطلوب رسانه ای این اجتماع عظیم تاکید کرد.

گفتنی است که این گام در چارچوب هماهنگی ها و پشتیبانی های فشرده برای همکاری در برگزاری مراسم زیارت اربعین، و تقویت همکاری بین رسانه ها و نهادهای امنیتی برای تضمین ارائه بهترین خدمات به زائران حسینی و پوشش جزئیات این رخداد بزرگ، به شیوه ای متمایز صورت می گیرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا