اخبارجهانجهان اسلامعراق

آمادگی حرم مطهر امیرالمومنین علیه السلام برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی

حرم مطهر امیرالمومنین علیه السلام ضمن اعلام آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از زائران، با توجه به نزدیک شدن به ایام زیارت اربعین حسینی، اقدام به آماده سازی مکان های لازم جهت پذیرایی از زائران نموده است.

در روزهای منتهی به ایام زیارت اربعین، آستان مقدس علوی در تدارک پذیرایی و استقبال از زائران اربعین حسینی است.

در همین راستا عوامل اجرایی و کادر فنی و مهندسی حرم مطهر حضرت علی علیه السلام در آستانه مراسم زیارت اربعین حسینی، در حال آماده‌سازی مکان‌های پذیرایی، استراحت و اسکان برای خدمت رسانی به زائرانی هستند که از نجف اشرف پس از زیارت مرقد مطهر امیرالمومنین، عازم شهر مقدس کربلا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، مهندس مصطفی محبوبه، رئیس اداره مهندسی و امور فنی حرم مطهر امیرالمومنین علیه السلام در این زمینه گفت: طی این اقدامات، تلاش های کامل و همه جانبه ای برای آماده سازی مکان های پذیرایی و تامین نیازمندی های آنها از جمله آماده سازی سیستم های برق، قطع کننده های مسیر ورودی و خروجی و نگهداری و بازسازی سیستم های خنک کننده صورت گرفته است.

رئیس اداره مهندسی و امور فنی حرم مطهر امیرالمومنین تاکید کرد: عوامل و کادر فنی و مهندسی، آماده سازی و بازسازی تمامی اماکن پذیرایی وابسته به حرم مطهر علوی، در جاده (یا حسین)، و ورودی های جنوبی و شمالی نجف اشرف حدفاصل (عمودهای های 99-96-234) را آغاز کرده اند.

مهندس مصطفی محبوبه از تداوم فعالیت ها و هماهنگی کلیه عوامل اجرایی و کادرها در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد و افزود: فعالیت ها در تمامی بخشها و واحدها برای اجرای پروژه های جدید ادامه دارد.

وی همچنین تاکید کرد کلیه اقدامات لازم تا پایان مراسم زیارت اربعین ادامه خواهد یافت، و پس از آن نیز با توجه به فرارسیدن ایام شهادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، امام حسن مجتبی صلوات الله علیه و امام رضا علیه السلام، نیز کماکان آمادگی لازم پذیرایی از زائران ادامه خواهد دشت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا