اخبارجهانجهان اسلامعراق

معاون استاندار کربلا: جاده حسینیه به عنوان چهارمین راه مواصلاتی به کربلا در زیارت اربعین آماده سازی شده است

معاون استاندار کربلا گفت: جاده حسینیه به عنوان چهارمین راه مواصلاتی به کربلا در زیارت اربعین آماده سازی شده است.

علی المیالی معاون استانداری کربلای معلی اعلام کرد: استانداری کربلا عملیات بازسازی جاده منطقه حسینیه را به اتمام رسانده تا در ایام زیارت اربعین به عنوان چهارمین راه مواصلاتی به کربلا مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، المیالی در ادامه افزود: این جاده جدید علاوه بر سه جاده دیگر، شهر مقدس کربلا را به پایتخت عراق، بغداد و سایر شهرهای بزرگ متصل می‌کند، و مسیر دیگری را برای تردد زائران حسینی در ایام زیارت اربعین فراهم می‌کند.

معاون استاندار کربلا تصریح کرد که در بازسازی جاده حسینیه، روشنایی جاده، تکمیل سنگفرش، ساخت پیاده رو و همچنین نصب علائم راهنمایی و رانندگی برای اطمینان از ایمنی زائران و تنظیم ترافیک مورد توجه قرار گرفته است.

این جاده که از منطقه حسینیه به سمت کربلا امتداد دارد، بخشی از تلاش‌های جاری صورت گرفته از سوی استانداری کربلا برای بهبود زیرساخت‌ها و ایجاد مسیرهای جایگزین برای پاسخگویی به افزایش چشمگیر تعداد زائران حسینی در ایام زیارت اربعین است.

المیالی خاطرنشان کرد که بازسازی این جاده در چارچوب تمهیدات در نظر گرفته شده برای استقبال و پذیرایی از زائران حسینی در ایام اربعین انجام می شود، و در این رهگذر توانمندی این استان برای پذیرش روزافزون زائران و بهبود کیفیت پذیرایی از آنان ارتقاء می یاید.

وی همچنین تاکید کرد که سه راه دیگر منتهی به کربلا یعنی (کربلا – نجف، کربلا – بابل و کربلا – بغداد) در کنار این جاده، همچنان مورد استفاده قرار خواهند گرفت تا آمادگی لازم و اطمینان از پاسخگویی به نیازهای زائران اطمینان فراهم گردد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا