اخبارجهان

درخواست سازمان جهانی نفی خشونت از نهادهای حقوق بشری برای شفاف سازی اقدامات اسرائیل علیه زندانیان

سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) خواستار تحقیقات شفاف بین المللی در مورد خشونت های مقام های اسرائیل علیه زندانیان فلسطینی شد.

سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) از تمامی نهادها و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری به ویژه سازمان ملل متحد خواست تا خشونت هایی که علیه زندانیان فلسطینی در زندان‌های اسرائیل رخ می دهد را محکوم کنند.

این سازمان هم چنین بر لزوم انجام تحقیقات شفاف بین‌المللی در رابطه با تخلفات و خشونت های صورت گرفته علیه بازداشت شدگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، سازمان جهانی نفی خشونت در بیانیه‌ای اظهار داشت: گزارش‌های حقوق بشری تهیه‌شده توسط روزنامه‌نگاران اسرائیلی را مشاهده کرده که نشان می‌دهد تخلفاتی علیه زندانیان بی‌گناه در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های اسرائیل رخ داده است که بعضا منجر به کشته شدن صدها تن از بازداشت شدگان شده است.

گزارش‌ها هم چنین حاکی از آن است که اداره زندان‌های اسرائیل از آغاز جنگ کنونی، ضمن ازدحام شدید در محل نگهداری زندانیان، اقدامات خشونت آمیزی را علیه زندانیان از جمله محرومیت از غذا و درمان انجام داده است.

این سازمان بر این باور است که آنچه در این بازداشتگاه ها اتفاق می افتد برای بشریت شرم آور است و جهان آزاد باید موضعی قاطع برای توقف این خشونت ها بدون جانبداری اتخاذ کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا