اخبارجهانعراق

استاندار نجف: در ایام زیارت اربعین حسینی هیچ جاده ای بسته نمی شود

استاندار نجف: در ایام زیارت اربعین حسینی هیچ جاده ای بسته نمی شود

یوسف کناوی، استاندار نجف اشرف، در نشستی با حضور دستگاه های ذیربط خدماتی و امنیتی این استان، تاکید نمود که در ایام زیارت اربعین حسینی، هیچ جاده ای بسته نمی شود.

نشست گسترده ای به ریاست یوسف کناوی، استاندار نجف اشرف، به منظور بحث و بررسی مقدمات لازم برای تامین امنیت زیارت اربعین حسینی با حضور مسئولان نهادهای خدماتی و امنیتی با تمرکز بر تدوین راهبردهای تضمینی این اجتماع عظیم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، در این نشست تاکید شد که، با در نظر گرفتن حضور میلیون ها زائر در نجف اشرف، خوشبختانه همه امور در کمال آرامی و امنیت پیش می رود.

در این جلسه، چگونگی هماهنگی میان تمامی دستگاه های ذیربط برای ارائه ی بهترین خدمات به زائران، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کناوی بر اهمیت تلاش‌های صورت گرفته به منظور برگزاری مراسم زیارت اربعین به بهترین شکل ممکن، از همه لحاظ، مطابق با برنامه‌های قبلی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد که از جمله برنامه های اساسی این است که با همکاری تنگاتنگ نیروهای امنیتی و راهنمایی و رانندگی، بایستی اطمینان حاصل شود که هیچ جاده ای در ایام برگزاری مراسم زیارت اربعین بسته نشود.

وی با بیان اینکه تمامی محورها از جمله جاده ی «یا حسین» که پیش‌بینی می‌شود به زودی تکمیل شود، برای سهولت در تردد زائران و تامین امنیت آنان باز خواهد ماند.

در این نشست به مسائلی همچون بهبود روش های تنظیم ترافیک و ارائه ی خدمات اولیه مانند آمبولانس و خدمات اضطراری، و تامین ایمنی در مناطقی که شاهد تجمعات بزرگ است، نیز پرداخته شد.

هم چنین بر اهمیت همکاری بین همه مجموعه های ذیربط از جمله نهادهای محلی و امنیتی برای رفع نیازهای زائران شرکت کننده در مشایه اربعین و استفاده از تجارب گذشته تاکید شد.

کناوی هدف از اجرای این طرح ها را، ارائه بهترین خدمات به زائران شرکت کننده در مشایه ی اربعین و اطمینان از ایمنی و آسایش زائران عنوان نمود.

وی از همه حاضران در نشست خواست تا نسبت به اجرای این طرح ها برای اطمینان از موفقیت برگزاری این مراسم، متعهد بوده و برای مقابله با چالش هایی که ممکن است در ایام اربعین حسینی پیش بیاید، تمام توان خویش را به کار گیرند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا