اخبارجهانعتبات و اماکن مقدسهعراق

وزیر کشور عراق برای بررسی مقدمات زیارت اربعین وارد کربلا شد

وزیر کشور عراق برای بررسی مقدمات زیارت اربعین وارد کربلا شد

عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق به منظور بررسی مقدمات زیارت اربعین وارد کربلا شد.

عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق، روز پنجشنبه برای پیگیری مقدمات امنیتی و پشتیبانی زیارت اربعین امام حسین علیه السلام، وارد استان کربلا شد.

معاون عملیات مشترک وزیر کشور عراق، در راستای تقویت هماهنگی بین نهادهای مختلف امنیتی برای تامین امنیت این مراسم بزرگ مذهبی، وی را در این سفر همراهی کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، سفر عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق، در چارچوب شرح وظایف وی به عنوان رئیس کمیته عالی امنیت برای تامین امنیت زیارت اربعین انجام شد.

هدف از این سفر، نظارت مستقیم بر تمامی اقدامات در حال انجام، برای ایمن سازی زیارت اربعین و اطمینان از آمادگی برنامه های امنیتی و پشتیبانی است که برای پذیرایی از میلیون ها زائری که از نقاط مختلف جهان به کربلا می آیند، می باشد.

در این دیدار، وزیر کشور بر اهمیت هماهنگی کامل بین همه طرف های ذی ربط از جمله نهادهای امنیتی محلی و کشوری برای اطمینان از امنیت زائران، تسهیل تردد و ارائه پشتیبانی و خدمات لازم به آنان تاکید کرد.

همچنین ارزیابی رویه های میدانی و شناسایی سایر نیازها برای اطمینان از اجرای بدون مشکل برنامه ها، و تقویت همکاری بین دستگاه های مختلف امنیتی برای اطمینان از ایجاد فضای امن و مناسب برای زائران در طول مراسم زیارت اربعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور عراق، با قدردانی از تلاش‌های همه مجموعه های ذیربط به منظور آماده‌سازی این مراسم، بر اهمیت تضمین موفقیت برگزاری این اجتماع بزرگ مذهبی و دستیابی به بالاترین سطوح ایمنی و آسایش زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا