اخبارجهانجهان اسلامعراق

تاکید وزیر کشور عراق در استان ذی قار بر لزوم توجه به زائران اربعین

عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق در سفر خود به استان ذی قار بر لزوم توجه به زائرانی که برای شرکت در زیارت اربعین عازم کربلای معلی می شوند تاکید کرد.

عبدالامیر الشمری وزیر کشور و رئیس کمیته عالی امنیت برای تامین امنیت سفر اربعین در سفر خود به استان ذی قار در جلسه ای گسترده ای با حضور مرتضی الشمری استاندار ذی قار در مقر فرماندهی انتظامی این استان ذی قار برگزار کرد.

در این جلسه تعدادی از مسئولان امنیتی، فرماندهان نظامی و برخی از ادارات و سازمان ها و گروه های سیاسی در استان های بصره، میسان، واسط، ذی قار و مثنی حضور داشتند.

وزیر کشور در این دیدار بر اهمیت هماهنگی بین تمامی واحدهای امنیتی تاکید کرد.

وی با اشاره به بر تلاش‌های اطلاعاتی و امنیتی محول شده و تقسیم وظایف میان سازمان ها، بر لزوم به‌روزرسانی برنامه‌های تدوین‌شده و بهره‌گیری از توانمندی‌های همه دستگاه ها به منظور خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان در سطح مورد نیاز تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم تامین امنیت گذرگاه‌های مرزی و همچنین جاده‌هایی که زائران از آن عبور می‌کنند، بر ساماندهی حرکت وسائط نقلیه و جلوگیری از حوادث ترافیکی و نیز تامین اکیپ‌های پزشکی در مناطق مختلف تاکید کرد.

وزير کشور هم چنین بر لزوم توجه به زائرانی که از دیگر کشورها به مناسبت اربعين امام حسين عليه السلام عازم كربلا مي شوند و حمايت از موكب هاي حسيني و ايجاد فضاي امن و مناسب براي همه شركت كنندگان در اين مراسم تصریح نمود.

در این نشست حاضران دیدگاه های خود را با هدف ارائه بهترین خدمات به زائران و تامین حفاظت لازم از آنان، در مراسم بزرگداشت زیارت میلیونی اربعین که محبان اهل بیت علیهم السلام از داخل و خارج از کشور عازم شهر مقدس کربلا هستند، ارائه نمودند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا