اخبارجهانجهان اسلامعراق

بازسازی بخشی از مسیر بغداد – کربلا توسط عوامل اجرایی حرم مطهر حسینی به منظور تسهیل در زیارت اربعین

عوامل اجرایی حرم مطهر حسینی کار بازسازی جاده (الوند – اسکندریه) را به عنوان بخشی از مقدمات اولیه برای برگزاری مراسم بزرگداشت زیارت اربعین آغاز کردند.

اداره پروژه های فنی و مهندسی حرم مطهر امام حسین علیه السلام از آغاز بهسازی خیابان اصلی متصل کننده استان کربلا – بغداد در محدوده (الوند – اسکندریه) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه اداره پروژه های فنی و مهندسی حرم مطهر امام حسین علیه السلام در بیانیه ای اظهار داشت که عوامل اجرایی این اداره، پروژه‌های مهندسی و فنی حرم مطهر حسینی را شروع نموده و در اولین مرحله، اقدام به بازسازی مسیر اصلی (کربلا – بغداد) استانداری در منطقه (الوند – اسکندریه) نموده اند.

عملیات بازسازی این پروژه شامل مسیر بغداد و بازگشت از آن به سمت کربلاست که مسافت آن (20 کیلومتر) می باشد.

در این بیانیه تصریح شده که این گام در قالب طرح جامعی برداشته شده که هدف از آن پذیرایی از تمامی زائرانی است که برای بزرگداشت زیارت اربعین امام حسین علیه السلام به کربلا می آیند.

در ادامه این بیانیه آمده: بهسازی شامل تنظیف و سپس روکشی آسفالت مسیر، برنامه ریزی جهت تامین روشنایی کافی در این مسیر، به اضافه تکمیل زیرساخت های دیگری است که جریان تردد را تضمین و تسهیل می کند.

شایان ذکر است که ادارات حرم مطهر امام حسین علیه السلام در راستای مقدمات اولیه زیارت اربعین، تمامی عوامل اجرایی خود را به منظور انجام اقدامات لازم با هدف ارائه بهترین خدمات به زائرین اربعین حسینی به کار گرفته اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا