اخبارجهانجهان اسلامعراق

آمادگی استان کربلا به منظور برگزاری مراسم بزرگداشت زیارت اربعین

به منظور آمادگی هر چه بهتر برای اجرای مراسم بزرگداشت زیارت اربعین، مسئولان استان کربلا طرح خدمات رسانی زیارت اربعین حسینی را با حضور اعضای شورای استان و مدیران بخشهای مختلف استان بررسی نمودند.

جلسه هماهنگی و بررسی طرح های ویژه خدمت رسانی به زیارت اربعین، با ریاست نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا و با حضور رئیس و اعضای شورای استان و مدیران دستگاه های خدمات رسان برگزار شد.

در این جلسه برنامه های تهیه شده از سوی ادارات خدمات رسان به تفکیک مطرح و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و هم چنین نقاط ضعف اقدامات دستگاه های اجرایی در مراسم اخیر بزرگداشت محرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاضران در این جلسه بر لزوم برطرف نمودن تمامی نقاط ضعف و پر کردن تمام خلاءهای رخ داده در گذشته با در نظر گرفتن افزایش تعداد زائران و هم چنین لحاظ نمودن افزایش دما، تاکید کردند.

در این جلسه همچنین تکمیل مسیرهای فرعی و خدماتی به ویژه به سمت استان های بابل و نجف اشرف برای اطمینان از تردد روان زائران در مسیر بازگشت مورد بررسی قرار گرفت.

الخطابی بر اهمیت همکاری بین همه طرف های ذیربط برای حصول اطمینان از ارائه بهترین خدمات به زائران و تامین تمام نیازهای ضروری تاکید کرد و بر آمادگی کامل برای رویارویی با هر گونه چالشی که ممکن است در طول ایام این زیارت ایجاد شود، تاکید کرد.

مدیران ادارات خدمات رسانی نیز به نوبه خود تعهد کامل خود را نسبت به اجرای برنامه های تعیین شده و تلاش در جهت ارتقای خدمات ارائه شده برای تضمین موفقیت زیارت اربعین حسینی و ایجاد محیطی مناسب و امن برای زائران اعلام کردند.

شهر مقدس کربلا طی روزهای آینده شاهد حضور سیل آسای دهها میلیون نفر زائر از داخل و خارج عراق برای شرکت در مراسم بزرگداشت زیارت اربعین امام حسین علیه السلام خواهد بود که نیازمند ارائه خدمات در تمامی سطوح است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا