اخبارجهانجهان اسلامعراق

بازدید هیاتی از سوی موسسه مصباح الحسین و مجموعه رسانه ای امام حسین از مواکب حسینی

هیئتی از سوی مؤسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام و مجموعه های رسانه ای امام حسین علیه السلام از موکب های حسینی در کربلا بازدید کردند.

هیئتی از سوی مؤسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام و مجموعه های رسانه ای امام حسین علیه السلام از تعدادی از موکب ها و هیئت های حسینی در شهر مقدس کربلا بازدید کردند.

این دیدار با توجه به توصیه های آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی با هدف ابلاغ سلام و تحیت معظم له به موکب ها و هم چنین توزیع آب و مجموعه ای از مواد غذایی انجام شد.

عبدالصاحب الکیشوان مدیر مؤسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام در گفتگو با خبرگزاری اخبار شیعه گفت که این بازدید شامل دیدار از موکب های عزاداری در حومه باب الطاق، باب السلامه، باب بغداد، حومه باب الخان و هیات قاسم بن امام موسی الکاظم علیه السلام صورت گرفت.

در این هیئت علاوه بر مدیر مؤسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، حجت الاسلام شیخ مسعود بهنام، استاد صلاح الجشعمی و استاد حسین العدلی نیز حضور داشتند.

صاحب الکیشوان در ادامه افزود: در این بازدید، این هیئت با هیات امنا و مسوولان موکب های حسینی دیدار و با ضمن تقدیم سلام و توصیه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیرازی، از تلاش مستمر موکب ها در خدمت به زائران امام حسین علیه السلام تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت: به منظور حمایت از موکب های حسینی جهت ارائه خدمات به زائران در عاشورا آب و مجموعه ای از مواد غذایی میان آنان توزیع شد.

الکیشوان تاکید کرد: هدف از این دیدار تقویت ارتباط بین مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام و مجموعه رسانه ای امام حسین با موکب های خدمت رسانی حسینی و حمایت های لازم از آنها صورت گرفت تا باری از دوش این مواکب به منظور ارائه بهترین نحو به خدمت رسانی به زائران امام حسین (علیه السلام) برداشته شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا