اخبارجهانجهان اسلامعراق

اهتمام جدی استاندار کربلا در اجرای فاز دوم پروژه توسعه محور کربلا – نجف

فاز دوم طرح توسعه محور کربلا-نجف توسط استانداری کربلا اجرا شد تا از این رهگذر علاوه بر ساکنان این دو شهر، خیل عظیم زائران و محبان اهل بیت علیهم السلام نیز بتوانند به راحتی در این دو شهر مقدس تردد نمایند.

مهندس نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا طی مراسمی رسمی با حضور تعدادی از مسئولان و شخصیت های برجسته استان کربلا در اقدامی که نشان دهنده علاقه به توسعه زیرساخت ها و ارتقای خدمات زائران است، فاز دوم طرح توسعه محور کربلا-نجف را آغاز کرد.

استاندار کربلا تاکید کرد که این فاز دوم این پروژه است که در ادامه فاز اول انجام می شود و شامل توسعه محور است، توسط یکی از شرکت های متخصص در بخش سنگ فرش و محوطه سازی در یک دوره 120 روزه اجرا و تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه از محورهای مهم راهبردی ارتباط بین شهرهای مقدس کربلا و نجف است، خاطرنشان کرد: توسعه این مسیر مواصلاتی کمک شایانی به تسهیل تردد زائران به ویژه در ایام زیارت های میلیونی و ورود سیل آسای محبان اهل بیت علیهم السلام به این دو شهر می کند.

استاندار کربلا با بیان اینکه این پروژه با هدف توسعه محور کربلا – نجف، بهبود زیرساخت‌های محورهای ارتباطی و افزایش ظرفیت حمل و نقل و در نتیجه تسهیل حمل‌ونقل زائران بین دو شهر انجام می‌شود، تصریح کرد:
این مرحله بخشی از یک طرح جامع برای توسعه زیرساخت ها در استان با هدف بهبود خدمات ارائه شده به زائران و ساکنان محلی است.

مهندس نصیف جاسم الخطابی در پایان این مراسم با تشکر و قدردانی از همه کسانی که در موفقیت این پروژه های حیاتی سهیم بودند، از همگان خواست تا با همکاری و همفکری به پیشرفت و آبادانی بیشتر استانداری کربلا یاری نمایند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا