اخبارجهانجهان اسلام

رونمایی از طرح حمل و‌نقل زوار ویژه‌ی زیارت اربعین

عتبه‌ی مقدس حسینی، روز گذشته، با تشریح اقدامات انجام شده در جهت روان بودن تردد و ایمنی زائران، برنامه حمل و نقل خود را در ایام زیارت اربعین پیش رو اعلام کرد.

در همین راستا، علا ضیاءالدین، «معاون دبیرکل حرم مطهر حسینی»در بیانیه‌ای تاکید کرد که عملیات شستشو، نظافت و ضدعفونی‌سازی حرم امام حسین علیه‌السلام به‌طور منظم ادامه دارد.

وی همچنین بر نگهداری و حفاظت دائمی از پله‌های برقی و تأسیسات داخلی حرم برای اطمینان از حرکت روان و ایجاد محیطی امن و راحت برای زائرین تاکید کرد.

‌ضیاءالدین خاطرنشان کرد: کادرهای حرم حسینی در طول سالیان متمادی در زیارت‌های میلیونی مکرر تجربیات زیادی به دست آورده‌اند که برای رویارویی با این گونه مناسبت‌ها، آمادگی لازم را داشته باشند.

در همین راستا، طرح جامعی تهیه شده است که تمامی جنبه‌ها و ابعاد حمل و نقل زایران با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و نیازهای متنوع ایشان بمنظور آسایش و ایمنی آنها در طول مدت زیارت، تضمین می‌شود.

وی در پایان این بیانیه، از همه زائران خواست تا با همکاری کارکنان حرم و رعایت دستورالعمل‌های ایشان، تامین امنیت و آسایش خود و دیگران را تامین نموده و از بهترین خدمات ممکن بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا