اخبارجهانجهان اسلامعراق

فعالیت های نهادها و مراکز وابسته به دفتر آیت الله العظمی شیرازی در سالروز عید غدیر

بسیاری از مراکز مذهبی و فرهنگی و مؤسسات خیریه وابسته به دفتر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در سراسر جهان برنامه‌های متنوعی را به مناسبت عید غدیر خم اجرا کردند که مهمترین آنها فعالیت‌های بشردوستانه و خیریه بود.

شهرهای مقدس کربلا، نجف اشرف، کاظمین، بصره و ذی قار در عراق و کشورهای ایران، افغانستان، آمریکا، استرالیا، ماداگاسکار و تعدا دیگری از کشورها شاهد برپایی جشن‌های بزرگی بود که به این مناسبت توسط مؤسسات مذکور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، موسسات و مراکز فرهنگی و خیریه در استان های مختلف عراق به مناسبت عید سعید غدیر خم غدیر برنامه ها مراسم مختلفی را برپا نمودند.

از جمله برنامه های انجام شده، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و جشن‌های بزرگ به این مناسبت و راه‌اندازی کمپین‌های بشردوستانه و امدادی برای کمک به فقرا و نیازمندان به این مناسبت بود.

این فعالیت ها با توجه به توصیه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی و تأکید ایشان بر تبلیغ عظمت عید غدیر خم صورت پذیرفت.

گفتنی است که آیت الله العظمی شیرازی از مردم مؤمن خواسته اند که با احیای مراسم عید غدیر و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف، علاوه بر شاد کردن دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، دلهای منتظران و مؤمنانی که مشتاق رسیدن به عدل الهی هستند را نیز شادمان نمایند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا