اخبارجهانجهان اسلامعراق

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام مراسم عید غدیر خم در نجف اشرف را پوشش گسترده خبری داد

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام مراسم عید غدیر خم در نجف اشرف را به صورت گسترده پوشش خبری و تصویری داد.

مجموعه شبکه های ماهواره ای امام حسین علیه السلام به مناسبت عید غدیر ، عید بزرگ الهی، در سال جاری حضور گسترده ای در پخش رسانه ای و تصویری مراسم زیارت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام در نجف اشرف داشت.

این مجموعه رسانه ای مراسم باشکوه و کم نظیر عید غدیر در نجف اشرف را از طریق شش شبکه و هم چنین خبرگزاری اخبار شیعه به پنج زبان بین المللی پوشش داد.

مراسم زیارت غدیر یکی از برجسته ترین رویدادهای جهانی در هر سال است و به همین دلیل مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در راستای فعالیت های خود، انعکاس این رویداد عظیم را جهت آگاهی بینندگان خود در کشورهای مختلف جهان را از جمله اهداف و رسالت های خود می داند.

گفتنی است که رسانه ای امام حسین علیه السلام از ساعات اولیه صبح پخش مراسم زیارت را از طریق شبکه های خود (عربی، فارسی، ترکی، انگلیسی و اردو) آغاز کرد.

این مجموعه رسانه ای تمامی رخدادها و مراسم مختلف زیارت و حضور عظیم خیل زائران در نجف اشرف را در حرم امیرالمومنین و سایر نقاط این شهر مقدس را منعکس نمود.

گفتنی است که آستان مقدس امیرالمومنین علیه السلام تعداد زائران شرکت کننده در مراسم عید غدیر خم را بیش از 4 میلیون نفر برآورد کرد.

«یوسف کناوی»، استاندار نجف اشرف نیز از موفقیت طرح های امنیتی و خدماتی تهیه شده برای کنترل شرایط در مراسم عید غدیر خم خبر داده و تاکید کرد که در این مراسم هیچ گونه تلفات جانی و یا حتی جراحت های قابل توجهی به ثبت نرسید.

«زید الشمخی»، رئیس کمیته امنیتی شورای استان نجف اشرف نیز اعلام کرد که ۱۲ هزار تن از نیروهای فرماندهی پلیس این استان و پنج هزار نیروی دیگر به همراه نیروهای سازمان الحشد الشعبی در تامین امنیت مراسم عید غدیر شرکت داشتند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا