اخبارجهانجهان اسلامعراق

نشست تدارکاتی در حرم کاظمین سلام الله علیهما برای بزرگداشت برنامه ها و آیین های عید غدیر

دبیرخانه آستان مقدس کاظمین سلام الله علیهما نشست مشترکی با دبیرخانه ویژه مزار سومین و چهارمین سفیر حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به منظور آمادگی برای برگزاری عیدغدیر، بزرگ ترین عید الهی برگزار کرد.

بزرگداشت این روز بزرگ پس از اعلام روز غدیر به عنوان تعطیل رسمی در کشور در چارچوب قانون تعطیلات رسمی مصوب پارلمان عراق، با تأثیرگذاری و شتاب بیشتری همراه است.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه در بیانیه آستان مقدس کاظمین سلام الله علیهما، در این جلسه درباره ساز و کار آماده سازی مراسم بزرگداشت عید غدیر که قرار است روز چهارشنبه (۲۸ ژوئن آینده) برگزار شود، گفتگو شد.

در ادامه این بیانیه آمده: حاضران بر ضرورت ساماندهی تمامی مراحل لازم و ارائه خدمات لجستیکی، هماهنگی و همکاری مشترک در راستای برگزاری آیین های این مناسبت بزرگ تاکید کردند.

حاضران همچنین تأکید کردند: بزرگداشت این روز بزرگ از شعائر الهی و تجدید بیعت با امیرالمؤمنین علیه السلام و پیروی از راه آن حضرت است.

در این بیانیه همچنین آمده است: در این نشست علاوه بر نمایندگانی از حرم مطهر کاظمین سلام الله علیهما و مزار سفیران سوم و چهارم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، نمایندگانی از سوی تعدادی از نهادهای مذهبی و فرهنگی نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا