اخبارجهانجهان اسلاممرجعیت شیعه

دیدارهای هفته جاری آیت الله العظمی شیرازی با اقشار مختلف در شهر مقدس قم

آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی طی روزهای گذشته پذیرای جمعی از علما، فعالان و مبلغان بودند و در دیدار با ایشان توصیه های مهمی در زمینه نشر معارف الهی بیان فرمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در شهر مقدس قم، بیت ایشان هفته جاری شاهد دیدارهای فراوانی بود که از سوی جمعی از روحانیون، مبلغان و فعالان برجسته کشورهای مختلف در بیت معظم له صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، جمعی از روحانیون و علمای برجسته و فعالان، فرهیختگان و خطبای حسینی از کشورهای مختلف جهان مفتخر به زیارت مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیرازی در بیت شریف ایشان در شهر مقدس قم شدند.

در ادامه این گزارش آمده: معظم له در این هفته با حجت الاسلام سید راضی وحیدی شبستری فرزند آیت الله العظمی سید محمد شبستری وحیدی، و وکیل ایشان در دانمارک حجت الاسلام شیخ عبدالحسن اسدی، و واعظ حسینی شیخ عبدالرضا معاش با همراهی مصطفی نصرالله روزنامه نگار، هم چنین حجت الاسلام شیخ کمال معاش و حجت الاسلام شیخ محمدرضا خونساری دیدارهایی داشتند.

در ادامه خبر دفتر آیت الله العظمی شیرازی آمده است: آیت الله العظمی شیرازی در این دیدارها ضمن ابراز تهنیت به مهمانان جهت حضور در شهر مقدس قم و مفتخر شدن به زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله، توصیه‌های ارزشمندی در خصوص احیای دین و ابلاغ رسالت اهل بیت علیهم السلام و شریعت والای اسلام بیان فرمودند.

آیت الله العظمی شیرازی در این دیدارها بر ضرورت تلاش در راستای احیای شعائر حسینی و آشنایی جهانیان با اندیشه والای ائمه هدی علیهم السلام و معارف الهی در جهت اصلاح بشریت تاکید فرمودند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا