اخبارجهانجهان اسلاممرجعیت شیعه

دیدار یکی از بزرگترین کاروان‌های زیارتی بصره در قم با آیت الله العظمی شیرازی

یکی از بزرگترین کاروان‌های زائران عراقی از مردم منطقه الدیر در استان بصره با آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دربیت ایشان در شهر مقدس قم دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اخبار شیعه این کاروان بزرگ شامل تعداد زیادی از جوانان، بزرگسالان و سالمندان استان بصره بود که توفیق دیدار با آیت الله العظمی شیرازی را پیدا کردند.

خبرنگار ما در ادامه افزود: این دیدار مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و ایام ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام بود.

وی در ادامه اظهار داشت: زائران در این دیدار به فرمایشات آیت الله العظمی شیرازی مبنی بر تحکیم ارتباط دائمی با اهل بیت علیهم السلام و احیای شعائر متبرکه گوش فرا دادند، و همچنین با فرزند معظم له آیت الله سید حسین شیرازی دیدار کردند.

خبرنگار ما خاطرنشان کرد: خرسندی و شادمانی در چهره زائران مشهود بود، چنانکه در میان آنان کسانی بودند که برای اولین بار این افتخار را داشتند که به دیدار آیت الله العظمی شیرازی رفته و در نشست علمی حضور یابند و سخنان و توصیه های ارزشمند ایشان را بشنوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: زیارت کاروان‌های عراقی در بیت معظم له به‌منظور تاکید بر افزایش ارتباط معنوی با مرجعیت شیعه و اهمیت حضور پربرکت ایشان به عنوان پدری مهربان و مشفق و ناصح و مدافع شیعیان و شعائر مقدسه و نائب امام معصوم علیه السلام به یک سنت مهم تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا