اخبارعراقموسسات جهانی شیعه

برگزاری محفل قرآنی بانوان در ماه رمضان توسط موسسه مصباح الحسین

موسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین با همكارى مجموعه رسانه اى امام حسين در ادامه فعالیت‌های خود، اقدام به برگزاری محفل قرآنی بانوان در ماه مبارک رمضان نمود.

این کلاس‌ها همه ساله برای بهره‌برداری بانوان مرتبط با موسسه فرهنگی نیکوکاری امام حسین با مفاهیم و مبانی قرآن کریم برگزار می شود.

این محفل قرآنی شامل حفظ سوره‌های قرآن، آموزش مفاهیم، یادگیری احکام صحیح تلاوت آیات قرآنی، تدبر در مفاهیم آیات قرآن و ارتباط آن با اهل بیت علیهم السلام، آشنایی با شرح نزول و تفسیر آیات قرآن، و بیان مقصود و شناسایی احکام دینی می باشد.

برگزاری کلاس‌های قرآن و عقاید ویژه نونهالان و نوجوانان كربلايى در ماه مبارک رمضان نیز از دیگر برنامه هایی است که توسط موسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین با همكارى مجموعه رسانه اى امام حسين صورت گرفته است.

آموزشگاه دارالمصباح الشعائری، وابسته به مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام نیز در ماه مبارک رمضان، نشست های قرآنی خود را برپا نمودند.

شایان ذکر است که مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام وابسته به مرجعیت دینی، آیت الله العظمی شیرازی در شهر مقدس کربلا، در زمینه اهداف نیکوکارانه و هم چنین توسعه و پیشرفت فعالیت می نماید.

از جمله اقدام‌های این موسسه، اجرای پروژه‌ای بزرگ تحت عنوان چشم انداز کربلای ۲۰۳۰ – ۵۰ میلیون زائر اربعین می باشد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا