اخبارجهان اسلامعراقموسسات جهانی شیعه

توزیع هزاران سبد غذایی در ماه مبارک توسط ده‌ها مؤسسه خیریه وابسته به دفتر آیت الله العظمی شیرازی

ده ها مؤسسه خیریه وابسته به دفتر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در کشورهای مختلف با توزیع سبدهای غذایی ماه مبارک رمضان به خانواده های فقیر و نیازمند و خانواده‌های یتیم، یاری رساندند.

نهادهای وابسته به دفتر آیت الله العظمی شیرازی در راستای حمایت و امداد رسانی لازم به خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک این کمک ها را ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه به نقل از دفتر آیت الله العظمی شیرازی، این اقدامات بشردوستانه شامل یاری رسانی به هزاران خانواده فقیر و نیازمند و خانواده های بی سرپرست در استان های مختلف عراق و همچنین کشورهای افغانستان، یمن، ایران و دیگر کشورها بوده است.

دفتر آیت الله العظمی شیرازی در ادامه افزود: سبدهای غذایی شامل بسیاری از مواد اولیه‌ای است که برای روزه داران محترم، نیازمندان، مستمندان و خانواده‌های ایتام به منظور حمایت و امداد رسانی به آنان در ماه مبارک ضروری است.

در ادامه این گزارش آمده است: این اقدامات نشات گرفته از فرمایشات و توصیه های آیت الله العظمی شیرازی و تاکید بر امدادرسانی به محرومان به ویژه در کشورهای فقیر و مناطق دور افتاده و حمایت مالی و معنوی از آنان صورت گرفته است.

در همین راستا موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا نیز، به تنهایی نسبت به توزیع یکصد هزار وعده های غذایی میان نیازمندان و خانواده‌های فقیر، از استان نینوا در شمال عراق تا استان بصره در جنوب این کشور، اقدام نموده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا