اخبارجهانجهان اسلامعراق

آمادگی دستگاه‌های دولتی استان کربلا و حرم‌های مطهر حسینی و عباسی برای استقبال از میلیون ها زائر در عید سعید فطر

شهر مقدس کربلا در تدارک آمادگی های اولیه برای پذیرایی از میلیون ها زائر به مناسبت عید سعید فطر می باشد.

شهر مقدس کربلا در حال تدارک دیدن تمهیدات لازم در سطح دستگاه های دولتی و همچنین تلاش حرمین شریفین حسینی و عباسی برای پذیرایی از خیل عظیم مومنان و محبان اهل بیت علیهم السلام از داخل و خارج عراق برای گرامیداشت عید سعید فطر می باشد.

میلیون ها نفر از محبان اهل بیت علیهم السلام در ابتدای صبح روز اول شوال مطابق با عید سعید فطر برای اقامه نماز عید به زیارت حرم امام حسین و حضرت اباالفضل العباس سلام الله علیهما مشرف می‌شوند.

مقام‌های دولتی در شهر مقدس کربلا اعلام نمودند که آمادگی کامل برای پذیرایی از انبوه زائران و ارائه خدمات لازم به آنها را علاوه بر آمادگی کامل در تامین امنیت و سلامت آنان دارند.

در بیانیه استانداری کربلای معلی آمده است: مهندس نُصیف الخطابی «استاندار کربلای معلی» جهت برنامه ریزی برای بزرگداشت عید سعید فطر با مدیران ادارات خدمات رسان و جانشین فرمانده انتظامی استان، دیدار و گفتگو کرده است.

در ادامه‌ی بیانیه تاکید شده که استاندار کربلا در این دیدارها برنامه‌های تدوین شده توسط نهادهای امنیتی و خدماتی را بررسی و بر ارائه فضای امن و خدمات لازم به تمامی زائران محترم تاکید نموده است.

مدیریت حرم های مطهر حسینی و عباسی نیز تأکید کردند که برنامه ‌ریزی‌های لازم برای پذیرایی از زائرانی که برای بزرگداشت عید سعید فطر به زیارت حرم های مطهر امام حسین و حضرت عباس سلام الله علیهما می‌آیند، انجام شده است.

گفتنی است شهر مقدس کربلا در صبح روز عید سعید فطر شاهد حضور گسترده‌ی انبوه زائران برای زیارت قبور عزیزانشان در قبرستان وادی السلام این شهر خواهد بود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا