اخبارجهانجهان اسلام

ماه تقوا و بندگی الهی ،، !! نزدیک به دو میلیارد مسلمان برای مهمانی خدا مهیا می‌شوند

ماه مبارک رمضان بدون شک یکی از متفاوت ترین، با برکت ترین، عظیم ترین و مهم‌ترین ماه‌های سال برای همه‌ی مسلمانان جهان به شمار می‌رود.

بر همین اساس اکنون که در آستانه‌ی این ماه مبارک قرار داریم مسلمانان جهان به ویژه شیعیان در حال آماده شدن برای استقبال از این ماه عظیم الشأن هستند.

تا چند روز دیگر ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و نزدیک به دو‌میلیارد مسلمان در سراسر کره‌ی خاکی قرار است تا چند روز دیگر به میهمانی خدا بروند.در همین راستا اکنون بسیاری از مسلمانان و بویژه پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در شهرها و کشورهای مختلف جهان در حال آماده شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان هستند.

به همین مناسبت آستان های مقدس و متبرکه ائمه اطهار و اهل بیت علیهم السلام در کشور عراق ، ایران و سوریه نیز خود را برای برگزاری مراسم مختلف دینی، مذهبی، فرهنگی و غیره آماده می‌کنند.

همچنین دیگر مراکز متعلق به شیعیان در سراسر جهان از جمله مساجد، حسینیه ها، تکایا و مراکز دینی و موسسات فرهنگی نیز در این ماه مبارک میزبان برگزاری مراسم مختلف بویژه همچون میلاد مبارک امام حسن مجتبی علیه السلام و شب ضربت خوردن و شب شهادت مولای متقیان ، حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مراسمی برگزار خواهند کرد.

ناگفته نماند در ماه مبارک رمضان حجم اقدام‌های نیکوکارانه و بشردوستانه توسط مسلمانان جهان بویژه شیعیان اهل بیت علیهم السلام افزایش چشم گیری خواهد یافت .

برهمین اساس موسسات و سازمان‌های وابسته به دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی، در شهرها و کشورهای مختلف جهان نیز با آماده سازی هزاران بسته‌ی غذایی و توزیع آن میان خانواده‌های ایتام و نیازمند، گامی موثر در کاهش بخشی از نیازهای این خانواده‌ها بر می‌ دارند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا