اخبارجهانجهان اسلامعراق

باز شدن راه های ورودی به کربلا به روی وسایل نقلیه زائران

در ایام زیارت شعبانیه راه های ورودی به شهر مقدس کربلا به روی زائرانی که از وسیله نقلیه استفاده می کنند، باز شد.

امسال قرار نیست ورودی ها بسته شوند و زائران مسیری را پیاده طی کنند؛ یا مجبور به تعویض خودرو برای رسیدن به کربلا شوند.

با ادامه ورود سیل آسای زائران از استان های مختلف عراق به سمت شهر مقدس کربلا برای بزرگداشت زیارت بزرگ شعبانیه، قاسم علی یساری، رئیس شورای استان کربلا، باز بودن جاده های ورودی به کربلا را برای حرکت وسایل نقلیه به منظور تسهیل در رفت و آمد زائران تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، قاسم علی یساری در نشست خبریِ اعلام برنامه های زیارت بزرگ شعبانیه ، گفت: مقام های محلی دولتی با همکاری مرکز عملیات و فرماندهی پلیس، امنیت مستحکمی را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم ایجاد کرده اند.

وی در ادامه افزود: در این راستا برنامه ریزی لازم و دقیقی برای ایمن سازی زیارت نیمه شعبان در تمامی زمینه ها صورت گرفته که بازکردن راه های بیرونی برای تردد وسایل نقلیه به منظور تسهیل در رفت و آمد زائران جهت بزرگداشت مراسم زیارت نیمه شعبان از جمله اقدام های صورت گرفته می باشد.

قاسم علی یساری با اشاره به برگزاری نشست مقام های دولتی و امنیتی در استان کربلا در این زمینه گفت : یکی از اهداف برگزاری این نشست، ارزیابی طرح های خدماتی صورت گرفته توسط تمامی بخش های خدماتی برای ارائه بهترین خدمات به زائران و همچنین هماهنگی با بخش های امنیتی به منظور ایجاد تسهیل در اجرای هر چه مطلوب تر طرح ها بوده است.

رئیس شورای استان کربلا هم چنین بر اهمیت «بسیج همگانی و تلاش همه ادارات اعم از ادارات خدماتی و یا سایر ادارات پشتیبان و انجام تمامی فعالیت ها به صورت متمرکز و هدفمند به عنوان یک تیم کاری واحد» به منظور توفیق لازم در اجرای این زیارت پربرکت تاکید کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا