آمریکااخبارجهان

شروع قدرتمند فعالیت‌های سازمان جهانی «حسین کیست» در سال۲۰۲۴

سازمان جهانی بشردوستانه «حسین علیه السلام کیست؟» روز دوشنبه اعلام کرد تیم‌های داوطلب این سازمان با سازماندهی فعالیت‌های بشردوستانه و امدادی در کشورهای مختلف جهان، شروع قدرتمندی را در سال جدید میلادی آغاز کرده‌اند.

این سازمان در جزئیات منتشر شده در وبسایت رسمی خود، اعلام کرد؛ «تیم‌های داوطلبانه از جوانان حسینی در کشورهای مختلف جهان و همچنین جوانان سایر مذاهب در ارائه کمک‌های بشردوستانه به نیازمندان در نقاط مختلف جهان، در سال جدید میلادی، شرکت کردند.

در ادامه این گزارش آمده این فعالیت‌ها شامل کمپین‌های اهدای خون و توزیع سبدهای غذایی، پوشاک و درمان برای تعداد زیادی از نیازمندان، و یتیمان در بسیاری از کشورهای جهان بوده است.

این گزارش در ادامه افزود؛ این گونه فعالیت های بشردوستانه نشات گرفته از پیام امام حسین علیه السلام و انقلاب جاودانه ایشان و فداکاری‌های بزرگی است که امام علیه السلام برای همه‌ی بشریت انجام داده‌اند.

در پایان لازم به ذکر است، فعالیت های بشردوستانه‌ی این سازمان جهانی هم زمان با سالروز میلاد سید الشهدا علیه السلام و قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام در ماه مبارک شعبان، بیشتر خواهد شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا