اخباربحرینجهانجهان اسلام

تجلیل شیعیان بحرین از واعظ شهیر حسینی علامه فالی به مناسبت چهلمین روز ارتحال ایشان

شیعیان بحرین به مناسبت چهلمین روز ارتحال واعظ فقید و شهیر حسینی علامه فالی رضوان الله تعالی علیه از شخصیت ایشان تجلیل کردند.

شیعیان و محبان اهل بیت علیهم السلام در بحرین ، چهلمین روز ارتحال خطیب حسینی ، عالم گرانمایه سید محمد باقر فالی را گرامی داشتند ، و از تلاش ها و مجاهدت های ایشان قدردانی نمودند.

جمع کثیری از شیعیان محب اهل بیت علیهم السلام با حضور در حسینیه آل حسین علیه السلام ، وابسته به دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در روستای عکر ، در مراسم یادبودی که به مناسبت چهلمین روز ارتحال خطیب حسینی علامه فالی برگزار شد ، به صورت باشکوهی شرکت نمودند.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه بنابر نقل سایت رسمی دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی ، حسینیه آل حسین علیه السلام در روستای عکر بحرین، در چهلمین روز از ارتحال خطیب حسینی سید محمدباقر فالی قدس سره شاهد حضور جمع کثیری از شیعیان و محبان اهل بیت علیهم السلام به منظور تجلیل از جایگاه و شخصیت و خدمات ایشان بود.

در ادامه این خبر آمده است : این مراسم گرامیداشت شاهد حضور گسترده و چشمگیر محبان اهل بیت علیهم السلام از جمله علما ، روحانیون و جمعی از طلاب و اساتید علوم دینی بود.

این خبر هم چنین می افزاید : در این مراسم یادبود ، شیعیان و محبان اهل بیت علیهم السلام ، از مواضع شجاعانه و صریح آن مرحوم در راه احیای آرمان اهل بیت علیهم السلام و نشر علوم و بیان مظلومیت عترت طاهره تجلیل نمودند.

در این مراسم ، سخنرانی ویژه ای از سوی حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالعظیم مهتدی بحرانی ایراد شد که طی آن ، وی به بیان خدمات و تلاش های آن مرحوم اشاره کرد.

گفتنی است که بعدازظهر سه شنبه ۲۱ آذرماه ، هزاران نفر از محبان اهل بیت علیهم السلام پیکر خطیب حسینی مرحوم سید محمد باقر فالی را در جوار حرم مطهر حضرت امام حسین و حضرت اباالفضل العباس سلام الله علیهما در شهر مقدس کربلا ، تشییع و به خاک سپردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا