اخبارجهانجهان اسلامعراق

اعلام برنامه های حرم مطهر کاظمین سلام الله علیهما برای گرامیداشت ایام شهادت امام موسی کاظم علیه السلام

حرم مطهر کاظمین سلام الله علیهما از برنامه های خود برای پذیرایی از زائران به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام رونمایی کرد.

دبیرخانه حرم مطهر کاظمین سلام الله علیهما روز یکشنبه آمادگی کامل خود را برای پذیرایی از میلیون‌ها زائر که برای بزرگداشت زیارت ویژه شهادت امام کاظم علیه السلام به این حرم مطهر می آیند، اعلام کرد.

سعد الحجیه، معاون تولیت حرم مطهر طی گفتگویی با رسانه ها از جمله خبرگزاری اخبارشیعه گفت: حرم مطهر کاظمین سلام الله علیهما برای گرامیداشت ایام شهادت امام کاظم علیه السلام ، چهار مسیر را برای تسهیل ورود زائران به حرم مطهر ، آماده سازی و مشخص نموده است.

وی در ادامه تصریح کرد : تمامی شرایط لازم برای ورود آسان زائران به حرم مطهر ، و حرکت روان و بدون ازدحام در داخل صحن ها مهیا شده است و بدین منظور چهار مسیر برای ورود زائران به حرم مطهر ، پیش بینی گردیده است.

معاون تولیت حرم مطهر افزود: موانعی که بین صحن مطهر امیرالمومنین علیه السلام و صحن مطهر صاحب العصر و الزمان علیه السلام ، وجود داشت ، از جمله برخی از دستگاه های خنک کننده ، برداشته شده است ، تا یک حرکت دایره ای یکپارچه و منسجم ، برای تسهیل در ورود زائران به حرم مطهر شکل بگیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بخش میزبانی و پزشکی ، تمامی مقدمات لازم را انجام داده و آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران را دارند ، و از هم اکنون ، امکان ویزیت بیماران وجود دارد ، و هم چنین و رفت و آمد زائران ، به حرم مطهر نیز از هم اکنون افزایش یافته است.

سعد الحجیه در پایان تاکید کرد : حرم مطهر برای گرامیداشت سالروز این مصیبت بزرگ و ارائه بهترین خدمات به زائران ، برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا