اخبارجهانجهان اسلامعراق

به مناسبت میلاد امیرالمومنین ، گسترده شدن بزرگ ترین و طولانی ترین سفره ناهار در صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در جوار حرم مطهر امیرالمومنین در نجف اشرف، شاهد گسترده شدن بزرگترین و طولانی ترین سفره شب سیزدهم ماه رجب به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام بود.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در شهر نجف اشرف، میزبان جمعیت زیادی از مردان و زنان زائر بود که از داخل و خارج عراق به سوی حرم امیرالمومنین شتافته بودند و بر سر بزرگترین سفره ناهار در سالروز ولادت امیرالمومنین مهمان شدند.

در ادامه این خبر آمده که این سفره های متبرک ، شامل انواع طعام بود که عاشقان اهل بیت علیهم السلام به مناسبت ایام شادی میلاد امیرالمومنین علیه السلام در کنار آن نشستند و از آن تبرّک جستند.

خبرنگار ما هم چنین خاطرنشان کرد: این مراسم با میزبانی حرم مطهر حضرت علی علیه السلام برای زائران گرامی امیرالمومنین صورت گرفت تا به این مناسبت خجسته و به منظور سرایت برکات و خیرات به شیعیان آن حضرت ، اقدام خیری صورت گرفته باشد.

گفتنی است که حرم مطهر امیرالمومنین علیه السلام ، طی چند روز اخیر شاهد برگزاری برنامه ها و فعالیت های مختلف در قالب برنامه (هفته ی مولود کعبه) بود که توسط مدیریت حرم مطهر به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن ابی طالب علیه السلام برپا شده بود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا