اخبارجهانجهان اسلامعراق

تحولات جدید در سطح برنامه های آموزشی مرکز سفینة الامام الحسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا

مرکز رشد نوجوانان و جوانان سفینة الامام الحسین علیه السلام، از مراکز مرتبط با دفتر مرجع عالیقدر، آیت الله العظمی شیرازی در شهر مقدس کربلا، شاهد تحولات جدیدی در سطح برنامه های آموزشی خود و افزایش تعداد شرکت کنندگان بوده است.

ایهاب الانباری، یکی از اساتید این مرکز در این خصوص گفت: برنامه های آموزشی که توسط اساتید، متخصصان آموزش و پرورش و حوزویان زیر نظر مستقیم مدیریت مرکز تهیه شده، از تمرکز و دقت جامع و فراگیری برخوردار است و اخیراً پیشرفت هایی در سطح علمی و اطلاعاتی در این برنامه ها را با در نظر گرفتن سن شرکت کنندگان، شاهد بوده ایم.

وی افزود: در این راستا برنامه های درسی این مرکز نیز شاهد تنوع زیادی بوده و شامل پیشرفت های نظری و عملی در حوزه های قرآن کریم، تفسیر، عقاید، فقه و اخلاق، علاوه بر کلاس های تفریحی، پرورش استعداد، مهارت های ذهنی و الکترونیکی و بازی های ورزشی می شود.

وی با اشاره به کشف استعدادهای نویدبخش در عرصه های تئاتر، سرود، نقاشی و غیره، خاطرنشان کرد: اکنون در مرحله راه اندازی گروه سرود مرکز و همچنین گروه تئاتر هستیم و ان شاء الله دروس و آموزش های دیگری را نیز در آینده نزدیک خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا