اخبارجهانجهان اسلامعراق

لحظات ثبت شده ی خارق العاده و زیبا و فراموش نشدنی توسط دوربین ها ، انجام زیارت عتبات عالیات در میان امواج مه

لنزهای دوربین ها ، در میان امواج مه، از لحظات زیارت مشتاقان اهل بیت در حرم های مطهر ائمه ی اطهار علیهم السلام ، و عتبات عالیات در عراق ، زیباترین صحنه های خارق العاده را ثبت نموده اند ، که شاید نظیر آن تاکنون کمتر دیده شده باشد.

لنزهای دوربین تعدادی از عکاسان، و علاقمندانی که غیرحرفه ای و آماتور بودند ، و هم چنین برخی از فعالان رسانه ای ، لحظاتی معنوی و روحانی را در شبکه های اجتماعی، به تصویر کشیده و مستندسازی و ثبت نموده است.

این تصاویر خارق العاده و زیبا و فراموش نشدنی ، انبوه زائرانی که به زیارت حرم های مطهر ائمه اطهار سلام الله علیهم ، و عتبات عالیات در عراق شتافته اند را در میان امواج مه ، نشان می دهد.

خبرگزاری اخبار شیعه ، این فضای دیدنی و خارق العاده و کم نظیر را در حالی که نور زیبایی در این مکان های شریف می درخشند ، و مومنان را در برکات عظیم خود غرق کرده اند ، و صحنه های مثال زدنی و غیرقابل تکراری را به وجود آورده اند ، توصیف نموده است.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، این تصاویر زیبا ، میزان اشتیاق پیروان اهل بیت علیهم السلام را که از کشورهای مختلف جهان به سوی بارگاه ملکوتی این بزرگواران می‌ شتابند را نشان می‌دهد.

زائرانی که مشتاق زیارت عتبات عالیات و حرم های مطهر هستند و هرگز به این که در چه شرایط آب و هوایی قرار دارند ، توجهی نداشته ، و حتی هوای پرتلاطم زمستانی ، و نوسانات آن و تغییرات شدید آب و هوا ، حتی رگبار و تگرگ ، این عاشقان کوی اهل بیت علیهم السلام را از انجام این کار ، باز نمی دارد.

روز پنجشنبه، شهر مقدس کربلا و تعدادی از شهرهای عراق شاهد امواج شدید مه بود که مناطق وسیعی از شهرهای این کشور را فراگرفت.

زائران مومن و خداجوی ، علیرغم وجود این آب و هوا و مشکلات جوی ، به زیارت های پرفیض و برپایی مجالس عبادی خود در جوار مرقد ائمه ی اطهار علیهم السلام ادامه دادند ، و از آنچه که انجام دادند ، دلخوش بوده ، و احساس خوشبختی و سعادت نموده و ابراز شادی و نشاط کردند.

زائران مومن و خداجوی تأکید می‌کنند که حرم های مطهر و مزارهای شریف ائمه اطهار و اهل بیت علیهم السلام ، مأمن و پناهگاه مطمئنی برای همه عاشقان و نیازمندان و حاجتمندان است ، که از خیر و برکت و فیوضات آنها در طول زندگی خود همواره به بهترین نحو ممکن بهره می برند.

زائران همواره بر این حقیقت اذعان دارند که گرمای معنوی این مکان های بلند مرتبه را احساس می کنند ، چرا که گویا حصاری امن و مطمئن گرداگرد این مکان های شریف را احاطه کرده ، و روحیه امید و انرژی مثبت را در روح جان و روان آنان القا می کند ، و با این حالت معنوی ، سفر خود را ادامه داده و به پایان می رسانند ، تا بتوانند در طول زندگی و در وطن خویش ، در خدمت و یاری اهل بیت علیهم السلام توفیق کامل به دست آورند.

زائران خاطرنشان کردند: روضه‌های منور و و زیارتگاه‌های خاندان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله ، قلعه و حصاری غیر قابل نفوذ باقی خواهد ماند ، همان گونه که تاکنون نیز در تمامی فراز و نشیب های زمانه ، استوار باقی مانده اند ، و در سال های آینده نیز در مقابل تمامی حوادثی که با آن ها روبرو خواهند شد ، ثابت قدم خواهند ماند ، چرا که هرکس از موالیان ائمه هدی علیهم السلام باشد و ایشان را یاری و نصرت نماید ، در امنیت و سلامت باقی خواهد ماند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا