اخبارجهانجهان اسلامعراق

عامل بلایا، اختلاف، تفرقه، ضعف و عقب ماندگی امت به دلیل غفلت از اجرای وصیت مبارک نبوی است

مرکز روابط عمومی دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی در شهر مقدس کربلا، میزبان حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شیرازی، فرزند مرجع راحل آیت الله العظمی سید محمد شیرازی بود.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی در دیدار با سید عارف نصرالله، مدیر این مرکز، تأکید کرد که اگر مسلمانان به وصیت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله عمل می کردند، عقب نمی ماندند و سایر ملل از آنها پیشرفته تر نمی شدند.

وی افزود: قانون الهی صریح و روشن است و هیچ ابهام و مجامله ای با کسی ندارد. وصیت خاتم الانبیاء حضرت محمد صلی الله علیه وآله نیز همین است و این حقیقت را مشخص می کند که عامل بلایا، اختلاف، تفرقه، ضعف و عقب ماندگی این امت به دلیل غفلت از اجرای وصیت مبارک نبوی است.

عارف نصرالله همچنین گفت: امت اسلامی در نتیجه ترک امامت حق و رهبری الهی اهل بیت علیهم السلام حقوق و فرصت خود را در پیشرفت و شکوفایی از دست داد، لذا امت بهای انحرافش از راهی که پروردگار آسمان برایش ترسیم کرده بود را همچنان می پردازد.

وی در ادامه به نقش مراجع برجسته دینی و تلاش آنان در خدمت به شرع مقدس و دفاع از حریم عقاید اصیل اسلامی، به عنوان اینکه نمایندگان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و محافظان شریعت جدشان، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله محسوب می شوند، اشاره کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا