اخبارجهانجهان اسلامعراق

افتتاح ورودی شهر مقدس کربلا از نجف اشرف با طراحی خاص ، برای سهولت در ورود و خروج زائران

روز سه شنبه، نصیف الخطابی استاندار کربلا پروژه توسعه ورودی این استان از مسیر نجف اشرف را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، در بیانیه استانداری کربلا در این زمینه آمده است : این ورودی علاوه بر این که نیروهای امنیتی را قادر می سازد تا فعالیت ها و وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند ، مکان مناسبی برای کسانی را فراهم می کند که وارد این شهر می شوند ، چرا که معماری زیبای این مکان ، فضای مناسبی برای مردم ایجاد خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: دولت محلی با تلاش فراوان ، پروژه توسعه ورودی شهر مقدس کربلا از سمت نجف را به پایان رسانیده ، تا رفت و آمد شهروندان و زائران تسهیل گردد.

این بیانیه در ادامه می افزاید : استانداری کربلا به برنامه های ویژه ی خود ، برای تکمیل پروژه های مهم راهبردی و خدماتی برای ارائه هر چه بیشتر خدمت به مردم و زائران ادامه می دهد.

در ادامه ی این بیانیه تاکید شده : این برنامه ها شامل تکمیل کلیه پروژه های در دست اجرا و آماده سازی پروژه های جدیدی است که شامل تمامی مناطق استان و واحدهای اداری آن می شود.

گفتنی است که استاندار کربلا پیش تر اعلام کرده بود که موافقت نخست وزیری را برای اختصاص دویست میلیارد دینار برای احداث جاده ی بزرگ کمربندی با نام مقدس امام حسین در کربلا را جلب کرده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا