اخباراروپاجهان

اجرای برنامه برای کودکان در مراکز مختلف انگلستان از طرف موسسه جهانی(IHC)

موسسه جهانی خیریه و بشردوستانه امام حسین علیه السلام (IHC) یکی از برجسته ترین موسسات خیریه وابسته به دفتر مرجعیت شیعه ، آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در قاره ى اروپاست.

این موسسه خیریه کمپین های زیادی با هدف جمع آوری کمک‌های مالی برای محرومان خاورمیانه و آسیا راه اندازی نموده که یکی از این کمپین ها ، سفر نبوی نام دارد.

موسسه خیریه و بشردوستانه امام حسین علیه السلام (IHC) ، به برگزاری برنامه ها و فعالیت های بشردوستانه خود ، با هدف تأمین نیازمنديهای خانواده های شیعیان در زمینه های مختلف، با بهره گیری از مساعدت ها و کمک های خانواده های توانمند شیعه در جهان ادامه می دهد.

این مجموعه با همکاری تعدادی از نهادهای شیعه، به ویژه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام و موسسه فرهنگی-نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام در تعداد زیادی از کشورهای جهان پروژه ها و اهداف خود را اجرا می کند.

خیریه(IHC) ، كه نقش مؤثرى در زمينه ى كمک به زلزله زدگان كشورهاى سوريه، تركيه و افغانستان ایفا نموده و همچنین به ایتام و نیازمندان عراق به طور مستمر مساعدت می کند، در تازه ترین فعالیت خود، اقدام به اجرای برنامه های متنوع و مذهبی، برای کودکان در مراکز مختلف کشور انگلستان نموده است.

این موسسه جهانی ، کمپین های زیادی با هدف جمع آوری کمک های مالی برای محرومان خاورمیانه و آسیا راه اندازی نموده که یکی از این کمپین ها ، سفر نبوی نام دارد.

در این اقدام، با هدف جلب مشارکتِ سازمان ها و گروه های امور خیریه از طریق جذب کمک های مالی ، مداح اهل بیت علیهم السلام، علی فاضل ، با برگزاری جلسات داستان گویی به شیوه ای نوین و جذاب ، توانسته است تعاملی تاثیرگذار و جالب توجه با کودکان و نوجوانان برقرار نماید.

على فاضل، تلاش دارد که با بهره گیری از آیات قرآن کریم و با شیوه ای ابتکاری و نو ، عظمت کلام وحی را به کودکان و نوجوانان منتقل نماید ، و مخاطبان جوان او ، در سفری باشکوه ، در داستان های پیامبران الهی که حکایت و داستان های ایشان در قرآن کریم آمده ، غوطه ور شوند.

این برنامه ها با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان در کشور انگلستان مواجه شده و علاوه بر ایجاد فضای معنوی و جذاب برای خانواده های شیعه ، موجب تقویت حس یاری رسانی و فعالیت های نیکوکارانه در میان جامعه شیعیان گردیده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا