اخبارایرانجهان

تیراندازی در نزدیکی مجلس ایران ، فرد مسلح دستگیر شد / روابط عمومی مجلس: تیراندازی در خیابان مجاهدین اسلام ارتباطی به مجلس نداشت و به هیچ‌کس آسیبی وارد نشد

برخی از اخبار منتشره ، حکایت از تیراندازی در اطراف ساختمان مجلس ایران دارد.

خبرگزاری ایرنا گزارش داده که در این رابطه فردی با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی در مقابل ساختمان مجلس ایران کرد، که بلافاصله توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب هم در این رابطه نوشت : بنابر اعلام روابط‌ عمومی مجلس ، ساعاتی قبل فردی در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به تیراندازی کرد و از آنجا که این اتفاق در جلوی یکی از بیمارستان‌های نزدیک ساختمان مجلس شورای اسلامی رخ داد، بازتاب رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد.

این رسانه در ادامه می افزاید : براساس اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه، فردی که اقدام به تیراندازی کرد، کارمند یک شرکت پالایشگاهی، متولد سال ۱۳۶۱ و ساکن استان اصفهان است ،

در ادامه این گزارش آمده ، فرد مهاجم با سلاح شکاری ساچمه‌ای که دارای مجوز بود اقدام به تیراندازی هوایی کرد و بلافاصله بعد از تیراندازی بازداشت شد که در مراحل بازجویی انگیزه‌ این فرد مشخص خواهد شد.

این پایگاه خبری در پایان تاکید نموده همان‌گونه که مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است، خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا