اخبارجهانجهان اسلامعراق

فعالیت گسترده نماینده آیت الله العظمی شیرازی در سفر به بصره عراق

شیخ جلال معاش، نماینده مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی، در ادامه سفر تبلیغی خود به استان بصره کشور عراق، از شهر فاو دیدن کرد.

او طی این اقدام در جمع اعضای هیئت بطل العلقمی، از مراکز مرتبط با دفتر مرجع عالیقدر، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی حضور یافت و ضمن بیان مطالبی در مورد اهمیت خدمت به حضرت امام حسین علیه السلام و ابلاغ سلام آیت الله العظمی شیرازی، برخی از توصیه های معظم له را برای آنان بیان کرد.

دیدار با بانوان عضو این هیئت دیگر فعالیت نماینده مرجعیت در شهر فاو بود که طی آن حجت الاسلام والمسلمین معاش ضمن ابلاغ سلام مرجع عالیقدر، مطالبی در مورد شخصیت حضرت خدیجه سلام الله علیها و خدمات ایشان به اسلام را در جمع حاضران ایراد نمود.

از سوی دیگر جمعی از اعضای کمیته امور حوزوی عشایر طی حضور در دفتر آیت الله العظمی شیرازی در شهر بصره، با شیخ جلال معاش، دیدار کردند.

در این دیدار نماینده مرجعیت ضمن ابلاغ سلام و دعای آیت الله العظمی شیرازی به عشایر عراق، در مورد نقش مهم آنان در جامعه مطالبی را بیان کرد.

نماینده آیت الله العظمی شیرازی همچنین به برخی از آراء مرجع عالیقدر در زمینه نقش عشایر در حفظ دین و امنیت کشور عراق اشاره کرد.

اعضای مرکز قرآنی حضرت رسول اعظم صلی الله علیه و آله دیگر میهمانان دفتر مرجعیت بودند که با حجت الاسلام والمسلمین معاش دیدار کردند.

در این دیدار نیز در مورد توجه بیش از پیش به جوانان و برآوردن نیازهای آنان گفتگو شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا