اخبارجهانجهان اسلام

سازمان جهانی نفی خشونت جنایات اسرائیل علیه غیرنظامیان فلسطینی را محکوم و خواستار آتش بس فوری شد

سازمان جهانی نفی خشونت ، جنایات ناشی از بمباران اسرائیل علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه را به شدت محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای توقف این جنگ ، اقدام فوری انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، این سازمان در بیانیه ای، تاکید کرد : صحنه های ویرانی و خشونت در غزه ، که در نتیجه بمباران اسرائیل رخ داده ، و آنچه که با کورکورانه هدف قرار دادن کودکان، زنان و سالمندان به صورت مرتب در حال تکرار است ، به یکی از دردناک ترین رویدادها تبدیل شده ، و روح هر انسانی را آزرده می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است که فرصت های زندگی برای ساکنان غزه کاهش یافته ، و پس از آن که اسرائیل ، ارسال انواع نیازهای اولیه زندگی مانند غذا و کمک های پزشکی و همچنین آب آشامیدنی و برق را قطع کرده، میلیون‌ها نفر در این منطقه در معرض خطر نسل‌کشی قرار دارند.

سازمان جهانی نفی خشونت ضمن محکوم کردن جنایات علیه بشریت و هر گونه نسل کشی علیه غیرنظامیان، از جامعه بین‌المللی خواسته است که برای توقف فوری جنگ، علاوه بر تلاش برای رفع محاصره غزه و اطمینان از ورود فوری کمک‌های بشردوستانه، اقدام های لازم و فوری انجام دهند.

نوار غزه در فلسطین در معرض محاصره شدید اسرائیل قرار دارد ، و ارتش این کشور ، حملات مستقیم خود را متوجه شهروندان غیرنظامی طی روزهای متمادی نموده و هزاران نفر از آنها را کشته و ساختمان ها و خانه های آنان را به کلی ویران کرده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا