اخبارجهانجهان اسلامسوریه

پس از یک سال از نصب ضریح جدید حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، عملیات تنظیف آن توسط کربلایی ها

کربلایی ها در دمشق ، اقدام به تنظیف ضریح مطهر حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، پس از یک سال از نصب آن نمودند.

یک سال از نصب ضریح مطهر حضرت زینب سلام الله علیها ، توسط کارکنان و کادر فنی حرم مطهر برادرش حضرت ابا الفضل العباس علیه السلام ، که عملیات اجرائی آن در شهر مقدس کربلا پایان رسید ، می گذرد.

کار نصب ضریح مطهر حرم حضرت زینب سلام الله علیها در نیمه مهرماه سال گذشته به پایان رسید و با حضور جمع کثیری از محبان اهل بیت علیهم السلام افتتاح شد.

مردم سوریه و زائران حرم حضرت زینب سلام الله علیها در دمشق ، به همین مناسبت مجلس جشن و سرور برپا نمودند.

مدیریت حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس سلام الله علیه در رابطه با جزئیات این خبر ، به خبرگزاری اخبار شیعه اعلام کرد: هیاتی از کارکنان و مسئولان این حرم مطهر ، که سال گذشته پس از ساخت ضریح مطهر حضرت زینب سلام الله علیها عملیات نصب آن را انجام داده بودند ، سال جاری نیز با حضور در دمشق ، نسبت به تنظیف کامل آن اقدام نمودند.

وی در ادامه گفت : در این سفر همچنین عملیات تنظیف ضریح مطهر امیره ی شام ، حضرت رقیه دختر امام حسین علیه السلام ، بر اساس طرحی که توسط تیمی متخصص در این زمینه تهیه شده بود ، اجرا گردید.

مدیریت حرم مطهر حضرت اباالفضل العباس هم چنین توضیح داد: کار عملیات تنظیف ، با استفاده از مواد مخصوص برای تمیز کردن قسمت های مختلف ضریح مطهر ، اعم از فلز، طلا، نقره یا آهن، هم چنین قسمت های چوبی انجام شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا