اخباراروپاجهان

حسینیه رسول اعظم در لندن، ملک جدیدی را برای گسترش فعالیت های مذهبی در بریتانیا خریداری کرد

مدیریت حسینیه کربلاییهای رسول اعظم در لندن اعلام کرد که ملک جدیدی را برای گسترش فعالیت های مذهبی و شعائر حسینی خود خریداری کرده است.

این حسینیه که زیر نظر دفتر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی فعالیت می کند، این مکان جدید را خریداری کرده تا مرکزی مذهبی و فرهنگی مختص شیعیان برای اشاعه ی افکار و معارف اهل بیت علیهم السلام در سراسر اروپا باشد.

مسئولان این حسینیه به خبرگزاری اخبار شیعه گفتند: با دعای مؤمنان و مرجعیت شیعه و تلاش مؤمنان ، این توفیق حاصل شده که با راه اندازی این مکان، شاهد افتتاح بزرگترین مرکز مذهبی اروپا باشیم.

آنها هم چنین در ادامه افزودند: این مرکز جدید باعث ایجاد انگیزه و سبب خرسندی جامعه شیعیان لندن شده است، چرا که کمک موثری به گسترش معارف اهل بیت علیهم السلام و آرمان و شعائر حسینی خواهد کرد.

مسؤولان حسینیه بر این نکته تأکید کردند که شیعیان اهل بیت علیهم السلام در اروپا به چنین مراکزی نیاز دارند، زیرا آنها نقش مهمی در دفاع از اصول، ارزش‌ها و تربیت فرزندان خویش برای ایستادگی و ثبات قدم در راه حق دارند.

آنها هم چنین خاطرنشان کردند: این مرکز دارای سالن ویژه برای برگزاری مناسبت ها و فعالیت های مذهبی، سالن های برپایی نمازهای یومیه و پارکینگ با ظرفیت 200 خودرو می باشد.

مسؤولان حسینیه از مومنان خواستند در این طرح مشارکت نمایند تا راه و پیام اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان ادامه یابد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا