اخبارجهانجهان اسلام

حضور حدود پنج میلیون زائر عزادار در حرم امیرالمومنین علیه السلام به مناسبت شهادت پیامبر خدا صلی الله علیه و آله

آخرین آمارهای دریافتی ، از شرکت نزدیک به پنج میلیون زائر حرم مطهر امیرالمومنین علی علیه السلام، در مراسم بزرگداشت شهادت پیامبر خدا صلی الله علیه و آله خبر می دهد.

دبیرخانه حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام روز پنجشنبه از شرکت نزدیک به پنج میلیون نفر از زائران ، در مراسم بزرگداشت شهادت پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حرم وصی آن حضرت ، اميرالمؤمنين علی بن ابی طالب عليه السلام در نجف اشرف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، این دبیرخانه در اطلاعیه کوتاهی اعلام کرد: شرکت چهار میلیون و ۸۷۴ هزار و ۴۵۰ نفر از زائران حرم امیرالمومنین علی علیه السلام در سالروز شهادت رسول الله صلی الله علیه و آله ثبت شده است.

در این بیانیه آمده است : از سه روز گذشته حرم مطهر امیرالمومنین علیه السلام شاهد حضور چشمگیر سیل زائران مشتاق ، برای بزرگداشت این مناسبت بوده است.

دبیرخانه حرم مطهر امیرالمومنین خاطر نشان کرد: از سوی ادارات حرم مطهر و موکب های حسینی به خیل زائران عزادار خدمات لازم ارائه شد.

گفتنی است نجف اشرف همچنان شاهد اجتماع عظیم زائران از شهرهای مختلف عراق و همچنین زائرانی از دیگر کشور‌ها برای بزرگداشت این مصیبت بزرگ است.

این مناسبت بزرگ با مشارکت فعال زائران عزادار و نیز تعداد ۷۸۵۰ موکب عزا و خدمت رسانی که از شهرهای مختلف عراق به نجف اشرف آمده بودند ، برگزار شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا