اخباراروپاجهان

برگزاری چهل و سومین اجتماع سالانه حسینی برای بزرگداشت اربعین در لندن

لندن پایتخت انگلیس روز یکشنبه شاهد برگزاری بزرگترین اجتماع محبان اهل بیت علیهم السلام به مناسبت اربعین امام حسین علیه السلام بود.

برگزارکنندگانِ این گردهمایی اعلام کردند: این گردهمایی چهل و سومین اجتماع سالانه در لندن، به عنوان بزرگترین گردهماییِ اسلامیِ مسلمانانِ اروپا شناخته می شود ، که با حضور جمع کثیری از شیعیان اهل بیت علیهم السلام و جامعه مسلمانان برگزار شد.

برگزار کنندگانِ این گردهمایی ضمن اشاره به این نکته که این گردهمایی شاهد حضور اقشار مختلف بود ، تاکید کردند: هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ معرفی امام حسین علیه السلام و موضوعات لازم پیرامون شخصیت ایشان ، شرح مظلومیت ها ، ایثارگری ها و فداکاری ها، و بیان حقایقِ واقعه ی جاودانه ی عاشورا به تمام جهانیان است.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، این گردهماییِ مسالمت آمیزِ بشردوستانه ، شامل برنامه های گوناگون مذهبی، فرهنگی و اعتقادی از جمله قرائت اشعار مذهبی و ذکر و منقبت و محبت اهل بیت علیهم السلام ، اطعام شرکت کنندگان و توزیع غذا و نوشیدنی، و برگزاری محافل گفتگو بود ، که توسط رسانه های مختلف پوشش داده شده است.

شایان ذکر است که شبکه های سوم و چهارم مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به زبان های انگلیسی و اردو به صورت زنده ، این گردهمایی را پوشش دادند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا