اخبارجهانجهان اسلامعراق

برافراشتن پرچم “لبیک یا حسین” بر فراز جمعیت زائران اربعین توسط یک چترباز عراقی

در یک ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی ، یک چترباز عراقی پرچم “لبیک یا حسین” را بر فراز جمعیت انبوه زائرانی که برای گرامیداشت زیارت اربعین به سمت شهر مقدس کربلا در حال حرکت هستند ، برافراشته است.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، صفحات مختلف شبکه های اجتماعی، کلیپی را منتشر کرده اند که ابتکار یکی از چتربازان عراقی را نشان می دهد ، این چترباز با خود پرچمی به رنگ سرخ ، به همراه داشته که بر روی آن نوشته شده بود «لبیک یا حسین» ، این جمله پاسخ به ندای حضرت سیدالشهدا علیه السلام است که از وجدان های بیدار بشری در طول تاریخ ، طلب یاری می کند.

بسیاری از وبلاگ نویسان و چهره های شناخته شده در فضای مجازی ، در رابطه با این اقدام جالب توجه چترباز عراقی برای معرفی عظمت آرمان جاودانه حسینی نوشته اند : این گونه ابتکارها و رویدادهای ورزشی ، توجه جهانیان به ویژه جوانان را به خود جلب می کند.

به اعتقاد برخی از فعالان فضای مجازی و تحلیلگران رسانه ای ، به منظور ارج نهادن به فداکاری های حضرت سیدالشهدا و خاندان پاک و یاران باوفایش و آنچه که او با اهدای جانش به همه بشریت تقدیم کرد ، شایسته است تمامی ابزارهایی که در اختیار عاشقان حضرت اباعبدالله قرار دارد ، برای معرفی شخصیت آن امام بزرگ و شناساندن راه جاودانه او مورد بهره برداری قرار گیرد.

پاراگلایدر یا چتربازی یک نوع ورزش هوایی ماجراجویانه است، که جزء ورزش‌های رقابتی و تفریحی محسوب می‌شود و جوانان علاقمند فراوانی در سرتاسر دنیا اخبار و حوادث مربوط به آن را دنبال می کنند، و در سال های گذشته نیز شهر مقدس کربلا شاهد فعالیت های مشابهی برای برافراشته شدن پرچم حسینی در خلال بزرگداشت مراسم زیارت اربعین امام حسین علیه السلام بوده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا