اخبارجهانجهان اسلام

اهدای لوح تقدیر به مجموعه رسانه ای امام حسین توسط استاندار میسان به پاس قدردانی از خلاقیت ها و موفقیت های مستمر

استاندار میسان در کشور عراق به پاس قدردانی از خلاقیت ها و موفقیت های مستمرِ مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام ، لوح تقدیر تقدیم کرد.

علی‌دوّای استاندار میسان روز سه شنبه برابر با ۱۴ شهریور ۱۴۰۲به منظور قدردانی از خلاقیت‌ها و موفقیت‌های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، به خاطر سهم بزرگی که در انتقال اخبار و وقایع مربوط به بزرگداشت شعائر حسینی، به ویژه زیارت اربعین در جهان از طریق شبکه های بین المللی خود داشته است، لوح تقدیر تقدیم نمود.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه مدیر مسئول مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام جناب شیخ مصطفی محمدی در دفتر مرکزی این رسانه در شهر مقدس کربلا، از استاندار میسان، علی‌دوّای، استقبال و مراتب تهنیت و خرسندی خود را از این دیدار ابراز نمود.

استاندار میسان در این بازدید با قدردانی از زحمات و تلاش های این مجموعه ی رسانه ای در انتقال پیام و رسالت امام حسین علیه السلام از طریق شبکه های تلویزیونی این مجموعه که با پنج زبان بین المللی ، به جهانیان ارائه می شود ، گفت : این افتخاری است که نصیب جناب شیخ مصطفی محمدی و کادر رسانه ای این مجموعه شده و به جهت همین توفیق ها و نتایج مثبتی که از فعالیت های این مجموعه حاصل شده ، لازم است هم چنان با قدرت و قوّتِ تمام ، پروژه های رسانه ای خود را ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، جناب شیخ مصطفی محمدی ، ضمن تشکر از استاندار میسان ، بر تداوم فعالیت های رسانه ای این مجموعه و هم چنین ادامه ی پوشش رویدادهای مربوط به زیارت میلیونی اربعین امام حسین علیه السلام تاکید کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا