اخبارجهانجهان اسلام

پاسخ به هزاران سوال شرعیِ زائران در مواکب مرتبط با دفتر آیت الله العظمی شیرازی در ایام اربعین

خیمه پاسخ به سوالات شرعی موکب طلاب علوم دینی، از مراکز مرتبط با دفتر مرجع عالیقدر، آیت الله العظمی شیرازی در شهر مقدس کربلا، پس از استقرار در خیابان قبله امام حسین علیه السلام، مقابل حوزه علمیه علامه ابن فهد حلی قدس سره، همچنان به فعالیت خود به مناسبت اربعین مقدس حسینی ۱۴۴۵ ادامه می دهد.

این موکب در ایام زیارت اربعین حسینی به استقبال از شخصیت های دینی و علمی، پاسخ به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران و توزیع محصولات فرهنگی، از جمله آثار آیت الله العظمی شیرازی دام ظله می پردازد.

از سوی دیگر، فعالیت تبلیغی موکب پاسخ به سوالات شرعی طلاب علوم دینی در منطقه باب طویریج و پاسخ کارشناسان دینی حاضر در آن به سوالات شرعی و اعتقادی زائران گرامی با قدرت ادامه دارد.

اقدام فرهنگی مذکور در عمل به رهنمودها و توصیه های آیت الله العظمی شیرازی مبنی بر بهره گیری از فرصت زیارت میلیونی اربعین حسینی در جهت ارتقای معلومات دینی و اعتقادی مومنان، صورت می پذیرد.

استقبال از شخصیت های دینی و علمی، پاسخ به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران و توزیع محصولات فرهنگی، از جمله آثار آیت الله العظمی شیرازی نیز گوشه ای از فعالیت های این موکب است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا