اخبارجهانجهان اسلاممرجعیت شیعه

از احداث کشتارگاه بهداشتی تا راه اندازی کارخانه یخ سازی تا اسکان ده ها هزار زائر توسط مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی

مرجع عالیقدر، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی، همواره بر خدمت رسانی هر چه بیشتر به زائران سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین علیه السلام تاکید کرده اند.

بر همین اساس، مرکز روابط عمومی دفتر معظم له در شهر مقدس کربلا در راستای عمل به توصیه های مرجعیت، خدمات مختلفی را هر ساله در ایام اربعین حسینی علیه السلام به زائران ارائه می دهد.

مرکز روابط عمومی دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی در شهر مقدس کربلا در راستای تسهیل در برگزاری زیارت میلیونی اربعین مقدس حسینی، اقدام به احداث کشتارگاه بهداشتی کرد.

این کشتارگاه با استقرار در میدان مرکزیه شهر مقدس کربلا در ایام اربعین مقدس حسینی ۱۴۴۵ در خدمت موکب داران گرامی است و به آنان به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد.

این کشتارگاه بهداشتی در چارچوب پروژه بزرگ حسینی توسط مرکز روابط عمومی دفتر معظم له برای خدمت در ایام اربعین حسینی سال جاری احداث شده و از ابتدای ماه صفر الاحزان تا پایان این ماه به فعالیت خود ادامه می دهد.

مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی همچنین در راستای اجرای پروژه بزرگ حسینی، یک کارخانه یخ سازی با ۳ خط تولید راه اندازی کرد.

این کارخانه به منظور پشتیبانی از هیئات و مواکب خدمت رسان به زائران اربعین حسینی ۱۴۴۵ احداث شده که روزانه بیش از ۷۵۰۰ قالب یخ بهداشتی تولید می کند.

پروژه بزرگ حسینی از جمله پروژه هایی است که توسط مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت هر ساله به منظور پشتیبانی از هیئات و مواکب خدمت رسان به زائران حسینی و تأمین مایحتاج آنان، به اجرا در می آید.

این پروژه نیز در عمل به رهنمودهای آیت الله العظمی شیرازی مبنی بر تسهیل در برگزاری زیارت میلیونی اربعین حسینی هرساله توسط این مرکز به اجرا در می آید.

از سوی دیگر قابل ذکر است که اسکان زائر، فعالیت دیگری است که هر ساله توسط مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، ضمن پروژه بزرگ حسینی در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی به اجرا در می آید.

این مرکز طی ۲۰ سال گذشته همواره در ایام زیارت های مخصوص حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با رایزنی با مسئولان مدارس، حسینیه ها، مساجد و چندین مرکز و سازمان دیگر، به تجهیز این نهادها و اسکان زائران می پردازد.

در سال جاری نیز مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت طی اجرای پروژه بزرگ حسینی، با تجهیز ۱۰ مدرسه و چندین مرکز دیگر، به اسکان و اطعام ده ها هزار زائر در ایام زیارت مقدس اربعین حسینی پرداخته است.

پروژه بزرگ حسینی از جمله پروژه هایی است که در عمل به توصیه های آیت الله العظمی شیرازی توسط مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت هر ساله به منظور پشتیبانی از هیئات و مواکب خدمت رسان به زائران حسینی و تأمین مایحتاج آنان، به اجرا در می آید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا