اخبارجهانجهان اسلام

رئیس سازمان حج و عمره عراق : کاروان های اتوبوسرانی دولتی برای خدمت رسانی به زائران اربعین به کمک می آیند

شیخ سامی المسعودی، رئیس سازمان حج و عمره عراق تأکید کرد که کاروان‌های اتوبوسرانی که از سوی دولت عراق تخصیص داده شده ، در حمل و نقل و رفت‌وآمد زائران به کمک می‌آیند تا از شدت ازدحام جمعیت و رفت و آمد زائران در شهر مقدس کربلا و استان های مجاور کاسته شود.

این سازمان در بیانیه ای که به خبرگزاری اخبار شیعه رسیده است، اعلام کرد: شیخ مسعودی با نصیف الخطابی استاندار کربلا و مسئولان امنیتی این استان دیدار کرد ، در این دیدار تاکید شد که مسئولان محورهای ورودی زائران ، با توجه به افزایش روند ورود زائران ، در حال ایجاد سازوکارهای مناسب برای استقبال و پذیرایی از آنان می باشند.

بر اساس این بیانیه، مسعودی تاکید کرد: تمامی دست اندکاران و عوامل اجرائی مرتبط با زیارت اربعین ، خدمت رسانی خود به زائران را افزایش داده اند و طی روزهای آینده انتظار می رود میلیون ها زائر به پابوسی سرور آزادگان جهان مشرف شوند.

علی المیالی معاون استاندار کربلا نیز روز چهارشنبه تاکید کرد که این استان قبل از فرا رسیدن روز بیستم صفر ، وارد نقطه ی اوج مراسم زیارت اربعین شده و انتظار می رود امسال تعداد زائران از داخل و خارج عراق به ۳۰ میلیون برسد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا