اخبارجهانعراق

پیش بینی آب و هوای عراق ، باران و کاهش دما طی این هفته

سازمان هواشناسی عراق روز یکشنبه وضعیت هوای کشور در هفته جاری را در حالی اعلام کرد که حکایت از پیش بینی بارش باران و کاهش دما داشت.

در بیانیه این سازمان که نسخه ای از آن به خبرگزاری اخبار شیعه رسیده ، آمده است: هوای عراق در روز دوشنبه در منطقه مرکزی ابری و بارانی ، و در طول شب در شرق کشور ، همراه با رعد و برق و باران شدید و در غرب کشور ، شب هنگام هوا رو به بهبودی می رود.

در ادامه این بیانیه آمده : دمای هوا روز شنبه و در مناطق غربی کشور اندکی کاهش یافته ، در مناطق شمالی ، ابری و بارانی و بعضا همراه با رگبار و رعد و برق و کاهش دما می باشد ، در مناطق جنوبی ، هوا ابری همراه با احتمال رگبارهای پراکنده باران و گاهی رعد و برق می باشد ، اما دمای هوا از روز شنبه در نواحی شرقی اندکی افزایش می یابد.

سازمان هواشناسی عراق در ادامه افزوده : هوای نواحی مرکزی عراق در روز سه شنبه نیمه ابری و در نواحی شرقی آن همراه با بارش خفیف و پراکنده خواهد بود ، در حالی که هوای منطقه شمالی عراق ، نیمه ابری و در شرق ، ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می شود که در مقاطعی همراه با رگبار می باشد ، و هوای مناطق جنوبی صاف و کمی ابری و دمای هوا در سراسر کشور مشابه روزهای گذشته می باشد.

این بیانیه در ادامه ، با پیش بینی هوای عراق در روز چهارشنبه گفته است : هوا در نواحی مرکزی و جنوبی صاف و کمی ابری است ، در حالی که هوای شمال کشور نیمه ابری و در مناطق کوهستانی، احتمال رگبار همراه با باران پیش بینی می شود ، و دمای هوا در سراسر کشور اندکی افزایش می یابد.

سازمان هواشناسی عراق ، هوای این کشور را برای پنجشنبه ، نیمه ابری و در منطقه مرکزی غبارآلود پیش بینی کرده ، در حالی که هوای شمال عراق ، نیمه ابری و در مناطق کوهستانی رگبار باران پیش بینی می شود ، در مناطق جنوبی ، هوا نیمه ابری و در برخی نقاط غبارآلود می باشد ، دمای هوا در بخش‌های مرکزی و شمالی ، چند درجه کاهش می‌یابد ، و در جنوب کشور نیز اندکی شاهد کاهش هوا هستیم.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا