جهان

نظافت خیابان های انگلیس توسط مسلمانان

مسلمانان بریتانیایی، خیابان های شهر خود را تمیز نمودند.

 

مسلمانان بریتانیایی، خیابان های شهر خود را تمیز نمودند.

تعدادی از جوانان مسلمان شهر «اِسکان‌ثورپ» در منطقه «شفیلد» در راستای معرفی اسلام به شهروندان غیر مسلمان خود، اقدام به تمیز نمودن خیابان های این شهر نمودند.

این جوانان مسلمان، هر ساله و با نزدیک شدن فصل بهار، با حضور در خیابان های این شهر، اقدام به پاکسازی خیابان های شهر «اِسکان‌ثورپ» از زباله و برگ درختان می کنند.

دکتر «رعنا مقبول» ـ رئیس جمعیت جوانان مسلمان شهر «اِسکان‌ثورپ» ـ در این باره گفت: اعضای این جمعیت، از خدمتگذاری به همشهریان خود لذت می برند و این را فرصتی برای کمک به جامعه ای که در آن سکونت دارند، به حساب می آورند.

وی سپس خاطرنشان کرد: پاکسازی خیابان های از زباله، به ما این احساس را منتقل می کند که عضو مسلمان بهتری برای جامعه خود باشیم، چراکه نظافت و پاکیزگی یکی از اجزای جدایی ناپذیر دین ما است و ما به این امر توجه زیادی می کنیم.

گفتنی است، این اقدام ابتکاری، تنها یکی از اقداماتی است که انجمن جوانان مسلمان این شهر، با هدف ارائه تصویری زیبا از اسلام و اعتقادات اسلامی انجام می دهد.

راه اندازی کمپین اهدای خون، درمان رایگان بیماران نیازمند و نیز دستگیری از خانواده های نیازمند شهر «اِسکان‌ثورپ» از دیگر فعالیت های نوع دوستانه این جمعیت اسلامی است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا