جهان

پیام سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) به اجلاس گروه 20

در آستانه اجلاس گروه 20 در کشور چین، سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) پیامی به کشور های شرکت کننده در این اجلاس صادر کرد.

 

در آستانه اجلاس گروه 20 در کشور چین، سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) پیامی به کشور های شرکت کننده در این اجلاس صادر کرد.

مسلمان آزاده در این پیام از تمامی دست اندرکاران، روسا و پادشاهان کشورهای شرکت کننده در اجلاس سران 20 دعوت کرد تا بر استفاده هرچه بیشتر از پتانسیل این گرد هم آیی در راستای اخذ توافقات بین المللی جهت هرچه بهتر کردن شرایط بشری در کشورهای مختلف همت گمارند.

در این پیام آمده است: تمامی شرکت کنندگان در این کنگره از درگیر بودن مناطق مختلف، مخصوصا خاور میانه، در طوفان حوادث ناگوار به خوبی اطلاع دارند و باید به مسئولیت قانونی و اخلاقی ای که عهده دار آن هستند عمل کرده و با تعاون و همکاری با یکدیگر بر یافتن راه حلهایی کارآمد جهت تغییر شرایط نابسامان منطقه و ملتها گامی موثر بردارند، همانگونه که امیرمومنان علیه السلام در فراخونی مردم به انسانیت فرمود: مردم بر دو دسته اند، گروهی برادران دینی تو اند و گروه دیگر از لحاظ خلقت با تو شبیه اند. 

سازمان جهانی نفی خشونت همچنین اضافه کرد: هم اکنون تمامی جهان نیازمند اقدامی فوری جهت مقابله با کشتار، تندروی، خشونت مادی و خشونت معنوی است، و علاوه بر آن هرچه سریعتر باید به ملتهایی که با بروز این مشکلات دچار آسیب های جدی شده اند کمک های اقتصادی و سیاسی ارائه گردد تا هرچه سریعتر از شرایط سختی که در آن دچار شده اند رهایی یابند.

لازم به ذکر است در نشست پیش روی گروه بیست رهبران سازمان های برجسته بین الملل ، سران کشورهای عضو اجلاس  و برخی کشور های میهمان شرکت خواهند کرد.

 این نشست چهارم  سپتامبر (ماه آینده میلادی) و در کشور چین برگزار خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا