جهان

«روز کودکان مسلمان» در شهربازی لندن لغو شد

کودکان مسلمان انگلیسی که چشم به راه روز 18 اسفند بودند تا به همراه خانواده‌هایشان یک روز شاد را در شهربازی «لگولند» لندن داشته‌ باشند، از این فرصت محروم شدند.

shiawaves2081.jpg - 150.9 kb

به گزارش شیعه ویوز ، چندی پیش فعالان اسلامی انگلیس اقدام به رزرو شهربازی «لگولند» در تاریخ 18 اسفند کردند تا به مانند سال‌های گذشته فرصتی را برای کودکان مسلمان به وجود آورد که از «بازی‌های حلال» لذت ببرند.

گروه‌های راست افراطی لیگ دفاع انگلیس و گروه «کژوالز یونایتد» بلافاصله پس از انتشار این خبر، تهدیدهای خود را علیه مسئولان این پارک و مسلمانان آغاز کردند.

مسئولان پارک «لگولند» در واکنش به این تهدیدها اعلام کردند که درهای پارک در روز مورد نظر به روی همه ادیان باز است و فقط مختص مسلمانان نیست.

اما تنش‌ها از سوی افراط‌گرایان آنقدر ادامه یافت تا اینکه مسئولان این شهر بازی دیروز اعلام کردند: پارک «لگولند» افتخار می‌کند که پذیرای همگان باشد اما به دلیل شرایط تأسف‌بار به وجود آمده برنامه روز کودکان مسلمان لغو می‌شود.

حزب راست افراطی لیگ دفاع انگلیس به دنبال اهداف خود، هر بار به بهانه‌های مختلف نسبت به مسلمانان، برای حضور آنان در انگلیس و فعالیت‌های صلح‌آمیز آنان چالش‌هایی ایجاد می‌کند

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا