جهان

گردهمایی بزرگ شیعیان سنگال

رسانه‌های سنگال با اشاره به استقبال گسترده شهروندان داکار از این همایش، اعلام کردند که جمعیت به‌ اندازه‌ای زیاد بود  تعداد زیادی از حاضران در بیرون از سالن از طریق بلندگو، به سخنرانی گوش دادند.

به گزارش شیعه ویوز ، شیعیان سنگال با حضور در یکی از دانشگاه های این کشور در شهر داکار همایشی با محوریت  اهل بیت علیهم السلام برگزار کردند .

در این همایش «شریف حیدر»، یکی از رهبران شیعه در سنگال و جمع زیادی از شهروندان مسلمان و دانشجویان شرکت کردند .

رسانه‌های سنگال با اشاره به استقبال گسترده شهروندان داکار از این همایش، اعلام کردند که جمعیت به‌ اندازه‌ای زیاد بود که تعداد زیادی از حاضران در بیرون از سالن از طریق بلندگو، به سخنرانی «حیدر شریف» گوش دادند.

رهبر شیعیان سنگال در این همایش دینی با اشاره به لزوم پیروی از پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله  و اهل بیت علیهم السلام  تصریح کرد: 

نگاه بی‌طرفانه به زندگی اهل بیت علیهم السلام  وظیفه هر فرد مسلمانی است؛ هر مسلمانی که به دنبال یافتن حقیقت است باید درباره شخصیت و فضایل اهل بیت علیهم السلام  تحقیق کند و مسیری را که آنان طی کرده‌اند، به عنوان مسیر صحیح برگزیند.

 {mp4remote}http://host11.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/285/f1f78e42ef7c91bcd3213311ee0b5275853311.mp4{/mp4remote}

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا