جهان

حمله همزمان به ۴ مسجد دومین شهر پرجمعیت بریتانیا

پلیس بریتانیا از دریافت گزارش هایی مبنی بر حملات مشابه به شماری از مساجد دومین شهر پرجمعیت این کشور خبر داد.

 

پلیس بریتانیا از دریافت گزارش هایی مبنی بر حملات مشابه به شماری از مساجد دومین شهر پرجمعیت این کشور خبر داد.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از رسانه های خبری عرب زبان، پلیس بریتانیا امروز (پنج شنبه) اعلام کرد که گزارش هایی مبنی بر حملات تقریبا همزمان به چهار مسجد در شهر «بیرمنگام»، مرکز ناحیه میدلند غربی در غرب این کشور دریافت کرده است.

پلیس بریتانیا در این باره همچنین تاکید کرد که در رابطه با حملات مذکور که شب گذشته با فاصله زمانی اندک اما در مناطق گوناگون شهر بیرمنگام روی داده و در آنها نیز افراد ناشناس از چکش برای شکستن درها و پنجره های مساجد استفاده شده، در حال تحقیق می باشد.

همچنین پلیس ضمن اعلام این که دلایل حملات اخیر به مساجد شهر بیرمنگام همچنان نامعلوم است ولی ارتباط میان آنها مشخص می باشد، خاطر نشان ساخت که نیروهای مربوطه در محل وقوع حملات حضور یافته و در حال بررسی صحنه جرم می باشند.

در حالی که پلیس بریتانیا تدابیر امنیتی در اطراف تمامی مساجد بیرمنگام را افزایش داده، یکی از مسئولان پلیس نیز تاکید کرد که تحقیقات در رابطه با حملات اخیر ادامه دارد و حفاظت از اماکن مذهبی را بیشتر خواهند کرد.

این در حالی است که برخی رسانه های خبری از حمله افراد خرابکار به پنج مرکز دینی در شهر بیرمنگام از جمله سه مرکز اسلامی در شب گذشته خبر می دهند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا