جهان

تشرف سیاستمدار ضد اسلام هلندی، به دین اسلام

«یورام فان کلاورن» عضو ضد اسلام حزب راست گرای هلند (پ.ف.ف)،  مسلمان شد.

 

«یورام فان کلاورن» عضو ضد اسلام حزب راست گرای هلند (پ.ف.ف)،  مسلمان شد.

این عضو سابق پارلمان هلند که قرآن را زهر جامعه بشری می دانست، با هدف نوشتن کتابی علیه اسلام، به تحقیقاتی گسترده در باره ی اسلام پرداخت؛ که در طی این تحقیقات،  به حقیقت اسلام پی برد و مسلمان شد.

«یورام فان کلاورن» گفته:  از گذشته ام رنج می برم.

به گزارش شیعه ویوز، این سیاستمدار 40 ساله و نماینده سابق حزب راست افراطی هلند، در گفتگو با روزنامه «ان آر سی» (NRC) اعلام کرد که در حین تحقیقات برای نگارش کتابی ضد اسلام، به این دین گرویده است.

وی در ادامه تاکید کرد که در پی این تحول درونی، سرنوشت کتاب یاد شده تغییر پیدا کرده و به مرجعی برای ارائه استدلال به منظور مقابله با انتقاد های مطرح شده از سوی افراد غیرمسلمان، تبدیل شده است.

فان کلاورن در ادامه تصریح کرد:  اگر هر آنچه تاکنون در این باره نوشته ام، حقیقی است – که فکر می کنم این گونه است – پس من عملا یک مسلمان هستم.

 کلاورن روز دوشنبه نیز در گفتگو با یک شبکه رادیویی دولتی در هلند،  از تحول درونی خود خبر داد و اعلام کرد که اواخر ماه اکتبر به دین اسلام گرویده است.

یورام فان کلاورن پیش از این به عنوان نماینده تشکل دست راستی حزب برای آزادی، به مدت 7 سال مبارزه ای سخت و پی گیرانه را  ضد اسلام در مجلس سفلی پارلمان هلند بر عهده گرفته بود.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا